واکنش جالب تن هاگ به اخراج کاسمیرو مقابل ساوتهمپتون

واکنش جالب تن هاگ به اخراج کاسمیرو مقابل ساوتهمپتون

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو هافبک برزیلی منچستر یونایتد در دقیقه ۳۳ بازی منچستر یونایتد مقابل ساوتهمپتون با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد و از زمین مسابقه اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، کاسمیرو به خاطر تکل خشنی که روی پای کارلوس آلکاراز زد با کارت قرمز مستقیم آنتونی تیلور داور مسابقه روبرو شد.

اریک تن هاگ سرمربی منچستر یونایتد پس از توقف بدون گل تیمش مقابل ساوتهمپتون در گفت و گو با خبرنگاران درباره اخراج هافبک برزیلی تیمش گفت:« کاسمیرو بالای ۵۰۰ بازی در اروپا انجام داد و هرگز اخراج نشد. حالا دو بار در لیگ برتر اخراج شده است. به نظرم این به بی ثباتی در تصمیم هایی که داوران می گیرند بر می‌گردد چون بازیکنان به طور دقیق نمی‌دانند سیاست داوران به چه شکل است.» 

تن هاگ در ادامه درباره مصدومیت چهار جلسه ای کاسمیرو گفت:« دغدغه ما غیبت او نیست؛ ما با این موضوع کنار خواهیم آمد اما به طور کلی این بازی تحت تاثیر تصمیمات داوری قرار داشت.»

گفتنی است که کاسمیرو هرگز در رئال مادرید به طور مستقیم از زمین مسابقه اخراج نشد اما اکنون در منچستر یونایتد دو بار با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شده است و محرومیت نسبتا سنگینی خواهد داشت که قبلاً در رئال مادرید سابقه آن را نداشته است.

1471