عکس؛ پرواز اسکناس‌های «بارسلونا، مافیا» در سن مامس

عکس؛ پرواز اسکناس‌های «بارسلونا، مافیا» در سن مامس

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران بیلبائو در ورزشگاه سن مامس حسابی بارسلونا را به خاطر پرونده "بارساگیت" سوژه کردند.

به گزارش فوتبالی، هواداران بیلبائو اعلام کرده بودند که یک جهنم بزرگ در انتظار تیم کاتالان است و همین اتفاق هم رخ داد. در حقیقت بیلبائو تلاش کرد تا به روند سه بازی متوالی بدون پیروزی خود خاتمه ببخشد چرا که از سه بازی قبلی خود فقط یک امتیاز گرفته بودند. هواداران بیلبائو اسکناس های جعلی با آرم بارسلونا، نماد دلار و عبارت "مافیا" را در دقیقه 30 به درون زمین پرتاب کردند. در حقیقت آنها می خواستند که با این اقدام، اعتراض خود را به هفده سال پرداخت رشوه توسط بارسلونا به نایب رییس سابق کمیته داوران نشان بدهند. این اقدام در ضلع شمالی ورزشگاه سن مامس صورت گرفت.

در حقیقت هواداران بیلبائو اسکناس هایی که دریافت کرده بودن را در حین بازی به درون زمین پرتاب می کردند. هواداران باسکی با شعارهایی نظیر " پیش به سوی لیگ دسته دو" یا "نه بارسا، نه مادرید، اتلتیک"  به رسوایی تاریخی بارسلونا واکنش نشان دادند.

اوریارته مدیر باشگاه بیلبائو در این باره گفت:" وقتی که به بیانیه مشترک لالیگا متحد شدیم، موضع ما مشخص بود. می خواهیم که این تحقیقات به نتیجه برسند و باید جلوی چنین اقداماتی در فوتبال گرفته شوند. با دقت پرونده را دنبال می کنیم."

4125