مراسم برترین‌های سال فوتسال کشور در غیاب وحید شمسایی

مراسم برترین‌های سال فوتسال کشور در غیاب وحید شمسایی

پایگاه خبری فوتبالی- مراسم برترین‌های سال فوتسال با حضور مسئولان فدراسیون و در غیاب وحید شمسایی سرمربی تیم ملی برگزار شد.                                    

به گزارش فوتبالی، مراسم برترین‌های فوتسال کشور در سال ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹ امروز با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ فوتسال، مسئولان تیم‌های لیگ برتری، برخی بازیکنان تیم ملی و اعضای تیم‌های لیگ برتر شرکت داشتند.

مهدی تاج (رئیس فدراسیون)، احسان اصولی (رئیس کمیته فوتسال و عضو هیات رئیسه فدراسیون)، احمدرضا براتی و بهرام رضاییان (اعضای هیات رئیسه)، مهدی محمد نبی (نایب رئیس اول)، ابراهیم شکوری(رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال)، ابوالفضل حسن‌زاده (رئیس کمیته انضباطی) از مسئولان ارشد فدراسیون بودند که در مراسم امشب شرکت کردند.

 وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال به دلیل سفر به کربلا در این مراسم غایب بود‌.

 طبق اعلام احسان اصولی برای اینکه بتوانیم در سطح فوتسال آسیا ظرفیت باشگاه‌های ایرانی را ارتقا بدهیم باید شرایط کسب مجوز حرفه‌ای برای آن‌ها را نیز فراهم کنیم‌. همچنین میزبانی لیگ قهرمانان آسیا نیز جزء اولویت هایی است که در دستور کار مدیران فدراسیون قرار گرفته است.

نکته جالب این مراسم اجرای سرود ملی پس از اتمام سخرانی‌های اصولی بود. در بخش بعدی مراسم کلیپی از برترین‌ پیشکسوتان تاریخ فوتسال کشور پخش شد.


مرحوم کاظم محمودی، محمد کشاورز، حسین طیبی، محمد طاهری، محمدرضا حیدریان، مصطفی نظری، وحید شمسایی جزء نفراتی بودند که برخی صحنه‌های مربوط به دوران بازی آن‌ها در باشگاه‌ها و تیم‌های ملی در این کلیپ پخش شد.

مهدی تاج به عنوان سخنران بعدی مراسم روی سن رفت. او در ابتدا ضمن خیر مقدم گفتن به حاضران اعلام کرد: احساس می‌کنم شرایط فوتسال و فوتسال ساحلی خیلی خوب است زیرا خیلی کم خرج و پروسه است. در فوتبال ساحلی کفش هم نمی‌خواهند و خیلی راحت می‌توان بازی کرد. می‌توانیم عنوان های بهتری هم کسب کنیم. همین امشب تیم ساحلی برای مقدماتی جام جهانی و قهرمانی آسیا عزام تایلند می‌شود. تصور من این است که این تیم خیلی خوب شاید قهرمان شود و حتما برای جام جهانی انتخاب خواهد شد.  او با اشاره به تعداد تیم‌های لیگ‌‌های مختلف فوتسال کشور، گفت: آمار گرفته ام که حدود ۱۵۰۰ نفر در لیگ برتر و سایر لیگ‌های بانوان و آقایان بازی می‌کنند. همه جای کشور را دیده‌ام که سطح پراکندگی فوتسال با اندازه همه کشور است‌‌ در همه شهرها یک تیم بانوان و یک تیم آقایان فوتسال داریم که حتی فوتبال به این گستردگی نیست. برای فوتبال ساحلی بانوان محدودیت هایی داریم اما در بخش آقایان هم گستردگی مانند فوتسال نیست. امیدوارم بتوانیم برای لیگ فوتسال یک برنامه زنده تلویزیونی دنبال کنیم تا همه بازی‌هه دیده شود. یکی از هدف‌گزاری های مجموعه ما همین است.

 تاج در ادامه ضمن خوش‌آمد گویی به علی کفاشیان گفت: او رئیس ما است.

 در ادامه مهدی تاج در پاسخ به سوال مهدی توتونچی مجری برنامه با سر تکان دادن تایید کرد که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شده است‌.

در ادامه مراسم علی کفاشیان، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال تندیس حسین شمس، سرمربی سابق تیم ملی را به او اهدا کرد.

حسین شمس پس از دریافت این جایزه گفت: در کلیپی که از بهترین‌های تاریح فوتسال ایران پخش شد، جای علی اصغر حسن زاده که پنج بار بهترین فوتسالیست آسیا شده خالی بود و امیدوارم این موضوع را ببخشد. او همچنین از مهدی تاج درخواست کرد تمهیداتی برای پخش زنده بازی های فوتسال در نظر بگیرد زیرا باشگاه‌ها برای پخش زنده پول پرداخت می‌کنند. او از رئیس فدراسیون خواست مشکلات مالی باشگاه ها را حل کند زیرا یکی از باشگاه های خصوصی فوتسال قصد انصراف دادن دارد.

 در ادامه با حضور مهدی نبی از محمود نصیرلو و وحید عرض پیما، ۲ پیشکسوت داوری فوتسال کشور تقدیر شد‌.

اکبر تقوی، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با حضور روی سن از مرتضی درودیان، پیشکسوت نمایندگی باشگاه‌ها در داوری تقدیر به عمل آورد.

با حضور مریم منظمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون از فرشته شجاعی به عنوان  برترین ناظر بانوان و فاطمه علیپور، برترین نماینده بانوان تقدیر شد.

بهمن غفاری جایزه برترین ناظر و امیر خبیری، برترین نماینده آقایان را دریافت کردند.

 با حضور خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران و عضو هیات رئیسه از زری فتحی به عنوان برترین داور بانوان و ابراهیم مهرابی افشار به عنوان برترین داور مرد تقدیر به عمل آمد.

5960