عکس؛ اشک‌های هافبک منچستریونایتد پس از اخراج

عکس؛ اشک‌های هافبک منچستریونایتد پس از اخراج

پایگاه خبری فوتبالی - تصاویر ثبت شده توسط هواداران در اولدترافورد نشان می دهد که کاسمیرو هافبک منچستریونایتد پس از دریافت دومین کارت قرمز مستقیم فصل خود، با اشک و ناراحتی در بازی مقابل ساوتهمپتون از زمین خارج شده است.

به گزارش فوتبالی، تکل خشن کاسمیرو روی پای کارلوس آلکاراز باعث شد تا آنتونی تیلور داور بازی پس از مشورت با داور ویدیویی حکم اخراج او را صادر کند. داور در ابتدا کارت زرد نشان داده بود اما نظر خود را تغییر داد.

کاسمیرو پس از اخراج خود به شدت ناراحت بود و گریه می کرد که هم تیمی هایش نظیر آنتونی، ون بیساکا و لیساندرو مارتینز سعی کردند که به او دلداری بدهند. کاسمیرو احتمالا با محرومیتی چهار جلسه ای مواجه خواهد شد و بازی های تیمش مقابل نیوکاسل، برنتفورد، اورتون و ناتینگام را از دست می دهد. کاسمیرو تا پیش از امسال، هرگز در دوران فوتبالش کارت قرمز مستقیم دریافت نکرده بود اما در یک ماه اخیر دو بار در لیگ انگلیس کارت قرمز مستقیم دریافت کرده است.

اریک تن هاگ سرمربی یونایتد چند وقت پیش در مورد غیبت احتمالی برخی بازیکنانش به علت محرومیت یا مصدومیت گفته بود:" همیشه باید با بازیکنانی که در اختیار دارم، کار کنم و ترکیب خوبی داریم. بازیکنان خوب زیادی داریم. نمی توانم در پایان بازی نبود کاسمیرو، آنتونی یا رشفورد را بهانه کنم بلکه باید برنده شویم. فرقی ندارد که چه کسی درون زمین باشد."

بازی یونایتد و ساوتهمپتون با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

4125