واکنش بازیکنان هوادار پس از تساوی مقابل مس کرمان

واکنش بازیکنان هوادار پس از تساوی مقابل مس کرمان

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان تیم فوتبال هوادار تهران نسبت به نتیجه تساوی مقابل مس کرمان واکنش نشان دادند.                                    

به گزارش فوتبالی، عصر امروز دو تیم هوادار و مس کرمان در ادامه رقابت‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

  ابراهیمی: اخراجم از بازی درست بود/ داور سوت‌های الکی زیاد می‌زد  

پس از پایان این دیدار حسین ابراهیمی، بازیکن تیم فوتبال هوادار اظهار داشت: متاسفانه 20 دقیقه اول بازی را بد آغاز کردیم و فوتبال خوبی را بازی نکردیم که در ادامه بازیکنان مس کرمان از روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدند. تیم‌های پایین جدولی تلاش می‌کنند تا از لیگ برتر حذف نشوند به همین دلیل گل زدن به آنها کار بسیار سختی است. خداراشکر می‌کنم که توانستیم در نیمه دوم به بازی برگردیم و گل مساوی را به ثمر برسانیم.  

وی افزود: قضاوت بازی در این دیدار خوب نبود و داور بازی سوت های الکی بسیاری را زد اما اخراجم از بازی درست بود و خودم قبول دارم. به دلیل سوت هایی که اشتباه می زد از کوره در رفتم کارت گرفتم که حقم بود. من به داور بازی اعتراض داشتم چون بازیکنان مس هم خطا می کردند ولی به آن ها کارت نشان نمی‌داد.

  سینک: الهامی چیزی برای هدایت تیم ملی کم ندارد

امید سینک پس از بازی مقابل مس کرمان عنوان کرد: بازی را بد شروع کردیم و بعد از تعویض‌هایی که در همان نیمه اول داشتیم باعث شد تا روند بازی برای ما بهتر شود ولی در نیمه اول گل اول را دریافت کردیم و در نیمه دوم با تعویض‌های بعدی ساکت الهامی توانستیم بهتر از نیمه اول بازی کنیم و گل تساوی را به ثمر برسانیم. خداراشکر نیمه دوم فوتبالی را بازی کردیم که خودمان دوست داشتیم و توانستیم از 3 امتیازی که داشتیم از دست می‌دادیم محافظت کنیم.   

وی درباره صحبت‌های ساکت الهامی در خصوص هدایت تیم ملی گفت: الهامی هر صحبتی کرده است از ایمان و باوری است که از خودش دارد. من 5 ماه است که با او کار می‌کنم و از این که شاگرد او هستم لذت می‌برم. من قبلاً هم مصاحبه کردم و گفتم که فوتبال ایران به چنین مربیانی نیاز دارد. واقعاً من فنی که از الهامی می‌بینم مستحق فوتبال ایران است. هیچ چیز برای هدایت تیم ملی کم ندارد و یقین دارم که او می‌تواند کلاس فوتبال ایران را بالا ببرد و در آسیا فوتبال شناوری که دوست دارند ببیند را با ساکت الهامی خواهند دید. او جنم مربیگری را دارد و همیشه بر این تأکید می‌کند که فوتبال خوب بازی کنیم و سبک تیکی تاکا را که فوتبال شناور است دنبال کنیم.   

سینک افزود: مطمئنم او به حرف‌هایی که زده است می‌رسد و مردم هم تحقق این صحبت‌ها را خواهند دید. واقعاً روزی که به هوادار آمدم چیزهایی از او دیدم که در 10 سال فوتبال خودم ندیدم و واقعا دوست دارم با چنین مربیانی کار کنم نه تنها من بلکه همه بازیکنان دوست دارند با این مربی کار کنند. فوتبال ایران فیزیکی شده است و همه‌اش درگیری شده است و کمترین تیم را دیدم که فوتبال بازی کنند. من می‌دانم به تیم ملی که می‌گفت خواهد رسید.

  میری: کمترین حقمان تساوی بود  

محمد میری بعد از تساوی مقابل مس کرمان اظهار داشت: بازی خوبی بود و میدانستیم که بازی سختی را داشتیم و این موضوع را کادر فنی به همه بازیکنان گوش زد کرده بود. خداراشکر می کنم به کمترین حق خودمان که تساوی بود برسیم. ابراهیمی بد شانس بود چراکه در اولین بازی فیکس بود از بازی اخراج شد. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم به تیم ما کمک کند و بازی‌های خوبی را از او ببینیم.

5960