محرومیت چهار جلسه ای هافبک منچستریونایتد با تکل خشن

محرومیت چهار جلسه ای هافبک منچستریونایتد با تکل خشن

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو هافبک منچستریونایتد در بازی این تیم  در لیگ انگلیس در مقابل ساوتهمپتون پس از برخورد با کارلوس الکاراز کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 31 ساله برزیلی که در بازی یونایتد و کریستال پالاس نیز اخراج شده بود، تنها پس از 34 دقیقه بازی مقابل ساوتهمپتون به علت تکلی خشن از زمین خارج شد. آنتونی تیلور داور بازی در ابتدا می خواست کارت زرد نشان بدهد اما پس از بازبینی صحنه در مانیتور، نظرش را عوض کرد. بدین ترتیب کاسمیرو با چهار جلسه محرومیت مواجه خواهد شد. هر بازیکنی که دو کارت قرمز مستقیم در یک فصل دریافت کند، با چنین محرومیت سنگینی مواجه می شود و بدین ترتیب تن هاگ در مقابل فولام، نیوکاسل، برنتفورد و اورتون یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیمش را در اختیار نخواهد داشت.

کاسمیرو در ماه های اخیر به بازیکن مهمی در منچستریونایتد تبدیل شده اما به نظر می رسد که باید خشونت تکل هایش را پایین برد در غیر این صورت جایگاهش در ترکیب را از دست خواهد داد. البته این برای اولین بار در دوران فوتبال کاسمیرو بود که این بازیکن به خاطر تکل، کارت قرمز مستقیم دریافت می کرد. وی یک ماه پیش نیز در بازی یونایتد و کریستال پالاس کارت قرمز مستقیم دریافت کرده بود. او در رئال مادرید دو بار اخراج شده بود اما هرگز کارت قرمز مستقیم نگرفته بود.

4125