رحمتی: امروز فوق العاده افتضاح بودیم

رحمتی: امروز فوق العاده افتضاح بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از تساوی بدون گل مقابل پیکان گفت: از خود من تا بقیه امروز واقعاً افتضاح بودیم.                                    

به گزارش فوتبالی، سیدمهدی رحمتی در ادامه این نشست خبری گفت: می‌دانستیم با چه تیمی بازی داریم. پیکان در پرس، باز پس گیری توپ و توپ سوم، جزو سه تیم اول ایران است. بازی پیکان بر اساس توپ‌گیری از حریف و پرس شدید از بالا است.  

وی افزود: از خود من تا بقیه امروز واقعا افتضاح بودیم. هیچ کدام‌مان چه خودم و چه بازیکنان، در حد و انتظار خودم و هواداران و بازی‌های قبلی نبودیم. اصرار داشتیم فوتبال بازی کنیم اما با پرس سنگین پیکان از بالا، عملا کار ما در نیامد. در پرس موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه ما ایجاد کرد. ما هم 3-2 موقعیت خوب داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. امروز فوق العاده افتضاح بودیم و خداراشکر که توانستیم این یک امتیاز را بگیریم.  

سرمربی آلومینویم اراک در خصوص اینکه به نظر می‌رسد در باشگاه اتفاقی افتاده و مجموعه تیم تمرکز لازم را ندارد، گفت: سه روز دیگر حضور من در اراک و باشگاه آلومینیوم یک ساله می‌شود. دراین سکسال سعی کردیم یک تیم با شخصیت بسازیم. از لحاظ نتیجه گیری به ثبات برسیم. شما می‌بینید توانسته‌ایم تیم را با بازیکنان خیلی خوب، با اخلاق و با شخصیت بسازیم. شما می‌بینید که در رسانه‌ها چگونه در مورد آلومینیوم اراک صحبت می‌کنند.  

وی افزود: نزدیک به 2 ماه است که به باشگاه گوشزد و خواهش می‌کنم که کنار ما باشند و از این تیم حمایت کنند. هیچ چیزی در این باشگاه در حال حاضر درست نشده است. از محمدی تشکر می‌کنم که امروز ظهر به ما قوت قلبی داد ولی عملا هیچ هدفی را برای سال بعد دنبال نمی‌کنیم. قرارداد خیلی از این بازیکنان تمام می‌شود. یکسال زحمت کشیدیم. باشگاه به این‌ها پول، سرویس و امکانات داده، برای تک تک این بازیکنان هزینه شده است.   

رحمتی تصریح کرد: درست نیست که 7 بازی تا پایان فصل مانده و بازیکن عملاً نمی‌داند چکاره است و چه اتفاقی قرار است برایش بیفتد. هیچ کس در باشگاه و هیات مدیره پاسخگو نیست. از محمدی و الهی شکیب تقاضا می‌کنم که هرچه زودتر به این نابسامانی، سروسامان بدهند تا ما هم بدانیم سال بعد قرار است چه اتفاقی بیفتد و چه خواهد شد. سالیان گذشته شرایط این باشگاه را دیده‌اید و می‌دانید. اول فصل می‌گفتند مهدی رحمتی به بازی پنجم نمی‌رسد و برف اراک را نمی‌بیند و... در حال حاضر باشگاه در شرایط آمپاسی قرار دارد که یک مربی توانسته یکسال بماند و کار کند.  

سرمربی آلومینیوم گفت: اگر برای سال بعد قرار است این تیم حفظ شود و با قدرت این راه را ادامه بدهیم، باید الان به فکر تیم و تمدید قرارداد بازیکنان باشیم. اگر قرار نیست این اتفاق بیفتد، مثل سال‌های قبل ادامه می‌دهیم و جلو می‌رویم ولی در حال حاضر هیچ اتفاقی نیفتاده است.

5960