ویسی: خواست ما فقط کسب پیروزی است

ویسی: خواست ما فقط کسب پیروزی است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار برابر ملوان بندرانزلی گفت: اگر با این تیم نتیجه نگرفتم، بهانه نبستن و یا دیر پیوستن به نفت را نخواهم آورد.                 

به گزارش فوتبالی، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ملوان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، گفت: با تشکر از تمام کسانی که پیش از من برای این نیم زحمت کشیدند، شرایط ویژه ای داریم و باید سخت تلاش کنیم و همه بازیکنان هم قسم شده‌اند که بازی فردا را پیروز از میدان خارج شویم تا خون تازه‌ای در رگ‌های صنعت نفت جاری شود.  

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم سهمیه خوزستان و آبادان را در لیگ برتر حفظ کنیم، افزود: نه تنها تیم خود، بلکه از تیم‌های دیگر شناخت دارم و بالغ بر ۱۲ نفر از این بازیکنان در تیم های مختلف با من کار کردند و شناخت خوبی از تیم نفت و فوتبال خوزستان دارم، از آنهایی نیستم که اگر تیم نتیجه نگرفت بهانه دیر پیوستن و نبستن تیم را بیاورم، کاملاً با درک این مسائل به آبادان آمدم و اینجا هستم که به بقای صنعت نفت کمک کنم.  

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، تصریح کرد: کاری به گذشته و نوع بازی تیم ندارم، از اینکه نفت تا کنون در آبادان پیروز نشده، فاجعه رخ داده و اگر با من هم تیم پیروز نشود، فاجعه‌بار تر خواهد بود، امیدوارم فردا یک روز خوب فوتبالی برای نفت آبادان و مردم خوزستان باشد. استانی که می‌تواند خیلی بهتر از این باشد و حتی نمایندگان بیشتری در لیگ داشته باشد.  

ویسی با اشاره به اینکه تمام خواست ما فقط کسب پیروزی است، گفت: به دنبال زیبا بازی کردن نیستیم و هدف ما فقط کسب ۳ امتیاز در تمام بازی‌هاست.  

وی در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر کنار گذاشته شدن بازیکن دورگه این تیم یادآور شد: این بازیکن بابت بی انظباطی در بازی قبل، در اختیار باشگاه قرار داده شده بود که با رفع مشکل انضباطی فریدون، او در حال حاضر در تمرینات حضور دارد.  

سرمربی نفت آبادان،خاطرنشان کرد: اگر سطح بازیکنان خارجی از سطح بازیکنان تراز اول ملی بالاتر نباشد و حتی در حد بازیکنان استانی هم نباشند، در حق تیم‌ها خیانت شده است.

5960