عکس؛ لحظه‌ای که امباپه به مسی پاس نداد و توپ را به آسمان فرستاد

عکس؛ لحظه‌ای که امباپه به مسی پاس نداد و توپ را به آسمان فرستاد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته بیست و هفتم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پی اس جی و برست در ورزشگاه خانگی تیم برست به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی پی اس جی موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، گل دوم پی اس جی در دقیقه پایانی بازی توسط کیلیان امباپه به ثمر رسید. پاس این گل را لیونل مسی به ستاره فرانسوی داد و به این ترتیب دروازه برست برای بار دوم باز شد و شاگردان گالتیه هر سه امتیاز بازی را به دست آوردند.

اما در صحنه ای که در شبکه های اجتماعی وایرال شده است، پیش از آن که لیونل مسی آن پاس طلایی را به کیلیان امباپه بدهد و بازی را دو بر یک کند، امباپه یک فرصت به مراتب ساده تر برای دادن پاس به لیونل مسی داشته است اما کیلیان امباپه ترجیح داد خودش به توپ ضربه بزند و به لئو مسی پاس ندهد. شوت کیلیان امباپه روی این صحنه به بالای دروازه رفت در حالی که مسی در موقعیت دروازه خالی قرار داشت و اگر امباپه به او پاس می داد، دروازه به راحتی باز می شد.

مسی و امباپه در فینال جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم رفتند و در نهایت در آن بازی مسی به همراه آرژانتین به قهرمانی رسید و برخی از رسانه ها از آن به بعد روی رابطه امباپه و مسی زوم کرده اند.

1471