ربیعی: از تراکتور پیشنهاد داشتم ولی مس مخالفت کرد

ربیعی: از تراکتور پیشنهاد داشتم ولی مس مخالفت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - محمد ربیعی می‌گوید از تراکتور پیشنهاد داشته ولی مس رفسنجان با جدایی وی مخالفت کرده است.

به گزارش فوتبالی، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان پس از شرکت در نشست خبری پس از بازی در میکسدزون نیز حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران راجع به برد تیمش عنوان داشت: به تیم تراکتور خسته نباشید می‌گویم و هم‌چنین به تیم خودمان هم باید خداقوت گفت. دیروز هم گفته بودم بازی از لحاظ وضعیت‌های تاکتیکی متفاوت خواهد بود‌. هفتاد، هشتاد درصد برنامه‌ریزی‌مان به بار نشست و حالت‌هایی که مدنظرم بود، یک جاهایی اتفاق افتاد. هم تراکتور موقعیت داشت و هم ما و یک بازی انتقالی‌ای بود و دو تیم با شدت بالا بازی کردند. فوتبال خوبی بود و برای من مهم این است که کیفیت خود را داشته باشیم و روز به روز افزایش دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قبل از حضور پاکو خمز از تراکتور پیشنهاد سرمربیگری داشته و آیا این موصوع را تایید می‌کند یا خیر نیز گفت: بله

ربیعی دلیل عدم حضورش در تراکتور را این گونه توضیح داد: اخلاق من جوری است که مسئله را محرمانه نگه می‌دارم. به آقای زنوزی احترام بسیار زیادی قائلم و ایشان را فرد فرهیخته‌ای می‌دانم. تراکتور را هم تیم بسیار اصیلی می‌دانم و برای آقای خمز از صمیم قلب آرزوی توفیق دارم. باشگاه مس رفسنجان با جدایی من مخالفت کرد و البته مسائل دیگری هم وجود داشت. برای تراکتور آرزوی موفقیت دارم و این مردم شایسته بهترین‌ها هستند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش خواهد توانست رکورد گل نخوردن فصل قبل استقلال فرهاد مجیدی را بشکند هم گفت: رکوردها برای من مهم نیست و دوست دارم سازمان تیمی و برنامه‌ریزی‌مان را درست انجام دهیم. در طول ۲۳ بازی لیگ و ۲ بازی جام حذفی تعداد گل خورده کمی داشته‌ایم ولی خط دفاعی فقط ملاک نیست؛ با اینکه خط دفاعی ما هم کارش را نسبتا کم‌اشتباه انجام می‌دهد. سازمان دفاعی برای من خیلی مهم است که به نظرم به صورت تیمی این کار را انجام می‌دهیم.

1997