سلیمی: پس از ۹۲۸ روز دوباره در تبریز بازی کردم!

سلیمی: پس از ۹۲۸ روز دوباره در تبریز بازی کردم!

پایگاه خبری فوتبالی- ایمان سلیمی می‌گوید از بازی در تبریز پس از ۹۲۸ روز احساس خوشایندی دارد.

به گزارش فوتبالی، ایمان سلیمی مدافع مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگاران راجع به برد تیمش گفت: روند خوبی داشتیم و تراکتور هم تیم خوبی نشان داده است. تراکتور مهره‌های خوبی دارد ولی ما کیفیت خود را نشان دادیم و به نظرم می‌توانستیم با نتیجه‌ای بهتر هم کار را تمام کنیم.

وی درباره اینکه زمانی که در تراکتور بود از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت و آیا از تراکتوری‌ها بابت عدم صدور رضایت‌نامه گلایه‌ای ندارد هم گفت: زندگی است و بالا و پایین زیاد دارد. روزهای بسیار خوبی اینجا داشتم. مسیری که می‌گویید خیلی از آن یاد گرفتم و باتجربه‌تر شدم. خودم که حساب کرده بودم، ۹۲۸ روز قبل در تبریز بازی کرده بودم و دوباره توانستم بعد مدت‌ها اینجا بازی کنم و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

سلیمی در پاسخ به این سوال که آیا به آمادگی قبلی خود رسیده یا خیر نیز گفت: از نظر خودم از آن زمان آماده‌ترم و شرایط بهتری دارم. تشکر ویژه‌ای از هم‌تیمی ها و کادرفنی و محمد ربیعی دارم که واقعا مربی درجه یکی است و خیلی کمکم کرد. انشاالله رتبه آخر فصلمان خیلی بهتر باشد و عملکردمان را به سایر تیم‌ها نشان دهیم.

مدافع مس در پایان درباره خوش و بشی که با تراکتوری‌ها داشت هم گفت: جامعه فوتبال همدیگر را می‌شناسند و کسانی که روی نیمکت بودند، هم‌تیمی من بوده‌اند و من اینجا بازی کرده‌ام و برای همه احترام قائلم. از کادر تراکتور هم کسانی بودند که با هم قهرمان جام حذفی شدیم و امیدوارم تراکتور در ادامه مسیر موفق باشد.

1997