کیانی: بازیکنان باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند

کیانی: بازیکنان باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی کیانی بابت دو باخت تیمش در دو هفته اخیر از هواداران تراکتور عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی کیانی کاپیتان تراکتور در پایان بازی تیمش راجع به دو باخت متوالی تراکتور گفت: بله ما هم ناراحتیم. تمام تلاش باشگاه، کادرفنی و بازیکنان شاد کردن دل مردم است. بازی با پرسپولیس خیلی خوب بازی کردیم ولی این بازی آنطور که شاید و باید تراکتور نبودیم. شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم بازی‌های بعدی جبران کنیم.

وی راجع به اعتراض هواداران تراکتور به احسان مرادیان هم گفت: هواداران همواره پشتوانه خوبی برای بازیکنان و کادرفنی بوده‌اند. بنده خدا(مرادیان) دو بازی سخت درون دروازه ایستاد و شاید طبیعی بود. هر چه هواداران بگویند حق است و امیدوارم پشت تیم باشند و آخر فصل بتوانیم عیدی خوبی تقدیمشان کنیم.

کیانی در پاسخ به این سوال که آیا برای سال بعد قرارداد خود را تمدید خواهد کرد یا نههم توضیح داد: من با تمام وجود در اختیار باشگاه هستم و مهم موفقیت تیم است. چه من را بخواهند و چه نه، من همیشه خودم را تراکتوری می‌دانم و خواهم دانست. تراکتور با هوادارانش شایسته این است هر سال یک جام بیاورد و من تا زمانی که باشم خدمتگزار مردم و تیم هستم و با تمام وجود برای این پیراهن می‌جنگم.

کاپیتان تراکتور در واکنش به این سوال که آیا قصد بازنشستگی ندارد و اینکه می‌خواهد رکورد سیدجلال حسینی را بشکند هم گفت: نه خدا را شکر فعلا خوب تمرین می‌کنم‌. سیدجلال رفیق من است و برایش احترام قائلم و فعلا خوب تمرین می‌کنم و می‌خواهم دل هواداران را شاد کنم. بازیکنان باید بدانند در چه تیمی فوتبال بازی می‌کنند. من از طرف بازیکنان بابت این نتیجه معذرت می‌خواهم ولی شک نکنید که جبران می‌کنیم.

1997