افشاگری رییس بایرن مونیخ: تاتنهام پیشنهاد 160 میلیون یورویی برای کین را رد کرد

افشاگری رییس بایرن مونیخ: تاتنهام پیشنهاد 160 میلیون یورویی برای کین را رد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - اولی هوینس رییس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ فاش کرد که منچسترسیتی برای خرید هری کین، پیشنهاد 160 میلیون یورویی به تاتنهام ارائه داده بود، اما مدیران باشگاه لندنی آن را رد کردند. 

به گزارش فوتبالی، پیش از آمدن ارلینگ هالند به منچسترسیتی، پپ گواردیولا شدیداً به دنبال خرید هری کین بود و بارها نیز این را مصاحبه‌هایش فاش کرد. حالا خیلی بعید به نظر می رسد که با وجود هالند، هری کین دیگر به سیتی برود و حالا بایرن مونیخ مشتری اصلی کاپیتان تیم ملی انگلیس است. 

هوینس در مصاحبه‌ای با اسکای آلمان گفت: "من یکی از 9 اعضای هیئت مدیره هستم که می توانم در موضوعات خاص و همچنین موارد بیش از 25 میلیون یورو، حق رای داشته باشم و نظر بدهم و درباره هری کین نیز، نظر شخصی‌ام را ارائه کردم."

"بله می‌توانم تصور کنم که روزی یک بازیکن با ارزش بیش از 100 میلیون یورو به بایرن بپیوندد، اما درباره قضیه هری کین، اوضاع کمی متفاوت است. او تقریباً 30 ساله است و پارسال تاتنهام پیشنهاد منچسترسیتی به ارزش 160 میلیون یورو را رد کرد و این موضوع را به سران باشگاه بایرن اطلاع دادم. البته آمدن چنین بازیکنی به بایرن مونیخ بسیار فوق العاده است. با این حال، من فقط یک رای دارم و اگر 8 مرد دیگر نظر دیگری داشته باشند، سپس بایرن به دنبال کین خواهد رفت. این دموکراسی است."

4416