3 امتیاز سخت منچسترسیتی در سلهرست پارک

3 امتیاز سخت منچسترسیتی در سلهرست پارک

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی موفق شد در دیدار برابر کریستال پالاس با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد تا دوباره فاصله‌اش را با آرسنال به 2 امتیاز کاهش دهد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های کریستال پالاس و منچسترسیتی از ساعت 21 به وقت تهران در استادیوم سلهرست پارک مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که سیتی با 58 امتیاز در تعقیب آرسنال 63 امتیازی بود و کریستال پالاس با 27 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار داشت. 

در نیمه اول شاهد بازی هجومی شاگردان پپ گواردیولا بودیم. آن‌ها از همان ابتدا موقعیت‌های زیادی روی دروازه ویسنته گوییتا خلق کردند، اما ارلینگ هالند و دیگر بازیکنان در گل کردن فرصت‌ها، بی دقت بودند و نیمه اول در نهایت با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. 

در نیمه دوم نیز سیتی به فشارش روی دروازه میزبان ادامه داد، اما آن‌ها هیچ گونه نمی توانستند از سد دفاعی کریستال پالاس بگذرند تا اینکه در دقیقه 79، اشتباه اولیسه هافبک کریستال پالاس باعث شد تا یک ضربه پنالتی به سود سیتیزن‌ها اعلام شود و ارلینگ هالند به این طریق توانست بیست و هشتمین گل فصلش را به ثمر برساند و سیتی 3 امتیاز را از آن خود کند. 

خلاصه بازی کریستال پالاس - منچسترسیتی

4416