صالحی: بازی سختی برابر ازبکستان خواهیم داشت

صالحی: بازی سختی برابر ازبکستان خواهیم داشت

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم ملی فوتبال نوجوانان از آمادگی ملی پوشان در مصاف با ازبکستان خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فاطمه صالحی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان درباره برگزاری دیدار فردا مقابل ازبکستان گفت: اصلا بازی راحتی نداریم و امیدوارم بهترین نتیجه را در این دیدار به دست آوریم. همیشه بازی ازبکستان برابر ما از حساسیت خاصی برخوردار بوده است. اما بازیکنان با روحیه و آمادگی بالا به مصاف این تیم می روند. کادر فنی فیلم بازیهای این تیم را برایمان آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوتشان را به خوبی می‌دانیم. بدون شک بازی سختی برابر ازبکستان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: آمادگی تیم ایران بالاست و بچه ها روحیه خوبی برای مصاف با این تیم دارند. تمرینات منظم و دقیقی را پشت سر گذاشته و با روحیه برد به رقابت با حریف می پردازیم. آنچه مسلم است اگر هرکدام از بچه ها بازی خود را انجام داده و نکاتی که کادر فنی بارها به ما گوشزد کرده است را دقیقا اجرا کنند، مطمئنا سربلند از زمین مسابقه خارج می شویم.

سنگربان تیم ملی فوتبال نوجوانان در پایان گفت: به امید خدا پیروز میدان می شویم اما نباید از این نکته غافل شویم که بازیکنان ازبکستان با انگیزه هستند و برای پیروزی به میدان مسابقه می آیند. من نیز به عنوان دروازه‌بان تیم سعی می کنم بهترین عملکردم را در زمین اجرا کنم و یک تکیه گاه محکم برای تیم باشم.

2636