عماد رضا: بازیکنان نیمکت نشین نقطه عطف تیم ما بودند

عماد رضا: بازیکنان نیمکت نشین نقطه عطف تیم ما بودند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۰ سال عراق،‌ صعود تیمش به جام جهانی جوانان را محصول بهره بردن از نقاط ضعف ایران دانست.

به گزارش فوتبالی،‌ عماد محمد رضا پس از صعود تیم فوتبال جوانان عراق به مسابقات جام جهانی زیر 20 سال اندونزی با غلبه بر ایران گفت:‌ این صعود را به مردم عراق و همه کسانی که از ما حمایت کردند، تبریک می‌گویم. باید به همه کسانی که در این مدت به دروغ به ما اتهام زدند، تسلیت بگویم! من به بازیکنان نیمکت‌نشین اعتماد کردم و آنها نقطه عطف تیم ما بودند.

« ما نقاط ضعف ایران را تشخیص دادیم و از آنها استفاده کردیم.» وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: دو سال با تلاش و احترام برای عراق کار کردیم و حالا ثمره کارمان را گرفتیم. سختی کار در رده جوانان این است که لیگی برای آن نداریم. احساس امروز من به‌عنوان مربی، بیشتر از احساسی است که به‌عنوان بازیکن به جام جهانی صعود کردم. گروهی از بازیکنان را تشکیل دادیم که می‌توانند 15 سال به فوتبال عراق خدمت کنند.

به گزارش تسنیم تیم جوانان ایران فرصت داشت با شکست عراق، به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های زیر 20 سال آسیا و دور گروهی جام جهانی 2023 اندونزی صعود کند که از رسیدن به این هدف بازماند.

2636