گزارش ویژه/ سانچز و اکوادور چقدر جدی است؟

گزارش ویژه/ سانچز و اکوادور چقدر جدی است؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا حضور گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی در ایران، منتفی شده است و او سرمربی اکوادور می شود؟

به گزارش فوتبالی، بر اساس برخی اخبار و گمانه زنی ها، فلیکس سانچز سرمربی سابق تیم ملی قطر، گزینه اصلی فدراسیون فوتبال ایران برای جانشینی کارلوس کی‌روش محسوب می‌شود.

در شرایطی که طبق وعده فدراسیون فوتبال، تکلیف سرمربی تیم ملی امروز مشخص شود، رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی اکوادری در ساعات گذشته، از قطعی شدن توافق فلیکس سانچز با فدراسیون فوتبال این کشور خبر داده‌اند.

صفحه توییتری TermoEcu2021 دقایقی قبل مدعی شده که توافق سانچز با فدراسیون فوتبال اکوادر قطعی شده و او جدا از سرمربیگری تیم ملی این کشور، بر تیمهای ملی پایه اکوادر هم نظارت خواهد کرد.

سایت eldiariony هم در گزارشی به این نکته اشاره کرده که بر اساس ادعای اکثر رسانه‌های اکوادری، سانچز سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور خواهد بود و طی یکی دو روز آینده به اکوادر سفر خواهد کرد تا به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور معرفی شود.

عجیب اینکه رسانه‌های اکوادری به قدری از حضور سانچز در این کشور مطمئن هستند که رزومه این مربی اسپانیایی را هم منتشر کرده‌اند.

در هر حال شاید این خبر برای هر چه زودتر بسته شدن قرارداد سانچز با فدراسیون فوتبال ایران و یا خبر انقعاد قرارداد سانچز با ایران برای هر چه زودتر قرارداد بستن اکوادور با او منتشر شده باشد.

1984