حمله اینستاگرامی کاپیتان رئال مادرید به سرمربی فرانسه

حمله اینستاگرامی کاپیتان رئال مادرید به سرمربی فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما مهاجم رئال مادرید یکی از غایبان سرشناس تیم ملی فرانسه در جام جهانی بود که خط خوردنش توسط دشان با جنجال های زیادی همراه شد.

به گزارش فوتبالی، دشان برای اولین بار بعد از جام جهانی سکوتش را در مورد خط زدن بنزما شکست که مهاجم رئال مادرید که از تیم ملی فرانسه بازنشسته شده هم پاسخ تندی به او داد. دشان در مصاحبه اخیرش گفت:"حرفهایی که در مورد کنار رفتن بنزما از تیم ملی مطرح می شود، یک توهین است. فقط یک واقعیت وجود دارد و کریم آن را می داند. او بعد از دوره ای مصدومیت در باشگاهش به اردوی تیم ملی ملحق شد. تمرینات انفرادی داشت و می خواست به تمرینات گروهی ملحق شود. نمی توانست در اولین بازی ها حضور داشته باشد. پزشک ما به معاینه بنزما پرداخت و در مورد مصدومیتش توضیح داد. کریم از یکی از پزشکان رئال مادرید هم مشورت خواست. نیمه شب به هتل رسیدیم. با کریم به همراه پزشک تیم در اتاق ملاقات کردیم. تشخیص پزشک ما این بود که کریم از نظر بدنی ویران شده است. خودش خیلی ناراحت بود. در بهترین حالت به بازیهای یک چهارم نهایی می رسید. در بیانیه ای در اینستاگرامش نوشته که باید در تیم می ماند اما من این تصمیم را به خاطر تیم گرفتم. 20 دقیقه با هم صحبت کردیم. در پایان جلسه به کریم گفتم که عجله نکند و در مورد جدا شدنش از تیم با مدیر تیم صحبت کند. وقتی که صبح بیدار شدم، فهمیدم که رفته است. این تصمیم خودش بود.  هیچ کدام از بازیکنان تیم از رفتن او خوشحال نشدند. کریم هم این را می داند. نمی دانم چه کسی این شایعات را می سازد."

بنزما در دو استوری اینستاگرامی پاسخ تندی به دشان داد. او در اولی از حرفهای دشان اسکرین شات گرفت و نوشت:" عجب جسارتی داری." و در دیگری هم ویدیوی مردی را منتشر کرد که فریاد می زد:"دروغگو." و در توضیحش نوشت:" دیدیه عزیز، شب خوش!"

4125