دوئل مرفاوی و عمادرضا/ ضربه بزرگ کار دست عراق می‌دهد؟

دوئل مرفاوی و عمادرضا/ ضربه بزرگ کار دست عراق می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی جوانان عراق برای دیدار با ایران یک غایب بزرگ دارد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال جوانان ایران ساعت ۱۳:۳۰ امروز در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا مقابل عراق قرار می‌گیرد و در صورت پیروزی، ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی سهمیه جام جهانی جوانان را کسب می‌کند.

شاگردان صمد مرفاوی پس از کسب دو پیروزی و یک شکست به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله حذفی راه یافتند تا حالا یک برد دیگر برای تحقق یکی از اهداف مهم خود کسب کنند.

ملی پوشان جوان ایران بدون محروم و مصدوم مقابل عراقی بازی می‌کنند که سرمربیگری آن را «عماد رضا» بازیکن سابق سپاهان اصفهان و شاهین بوشهر عهده دار است.

شناخت کامل عماد رضا از بازیکنان ایرانی مقابل تفکرات صمد مرفاوی قرار می‌گیرد تا تیمی که دو سال از استعدادیابی اش می‌گذرد بتواند بهترین‌های خود را در مسیر جام جهانی قرار دهد.

دیدار امروز در حالی در ورزشگاه JAR شهر تاشکند برگزار می‌شود که «شربل شمعون» بازیکن زیر ۲۰ سال عراق با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا محروم است.

بعضی از رسانه‌های کشورهای عراقی از این اتفاق به عنوان یک ضربه بزرگ به عراق یاد کرده‌اند. شربل در بازی نخست عراق با اندونزی با دریافت کارت قرمز اخراج شد و سه مسابقه از سوی AFC محروم شد. عراقی‌ها تصور می‌کردند بازی با اندونزی هم جزو محرومیت حساب می‌شود اما AFC این محرومیت را به بازی با ایران توسعه داد.

صمد مرفاوی با اندیشه‌های تهاجمی خود نه تنها هدف جمعی فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان را برای صعود به جام جهانی دنبال می‌کند بلکه پس از سه سال خانه نشینی دنبال دست و پا کردن اسم و رسم جدید برای خودش است.

دیدار امروز با توجه به قابلیت‌های فیزیکی بازیکنان هر دوتیم می‌تواند جنگی تمام عیار در مختصات مستطیلی فوتبالی باشد تا نتیجه اش تاثیر مستقیم در جهانی شدن تیم برنده داشته باشد.

6442