آیا چلسی شانسی برای خرید امباپه دارد؟

آیا چلسی شانسی برای خرید امباپه دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - فلورن مالودا هافبک فرانسوی سابق چلسی، به مدیران تیم لندنی توصیه کرد تا به رقابت برای جذب کیلیان امباپه، سوپراستار پاریسن زرمن بپیوندند. 

به گزارش فوتبالی،  در تابستان 2022، در حالی که همگان فکر می کردند که دیگر کیلیان امباپه راهی رئال مادرید خواهد شد، این سوپراستار فرانسوی قراردادش را با غول فرانسوی تا سال 2024 تمدید کرد. چهارشنبه شب تیم‌های بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم آلیانتس آرنا برگزار کردند که در نهایت تیم باواریایی موفق به کسب پیروزی دو بر صفر و حذف کردن تیم پاریسی از اروپا شد. این شکست باعث شده تا شایعات پیرامون امباپه افزایش یابد. 

به نقل از سایت گل، فلورن مالودا ایمان دارد که آبی‌های لندن باید برای خرید امباپه در این تابستان اقدام کنند. او به DAZN گفت: "دوست دارم چلسی بازیکنانی همچون کیلیان امباپه به خدمت بگیرد. فکر می کنم که ما باید برای خرید بازیکنان بزرگ همچون امباپه اقدام کنیم، مخصوصاً می بینم که برای بازیکنان دیگر، تا چه ارقامی خرج می کنیم. البته این موضوع به خواسته امباپه نیز بستگی دارد که آیا دوست دارد به چلسی بیاید یا خیر. اما در هرصورت چلسی باید تیمش را حول بازیکنانی همچون امباپه شکل بدهد."

4416