حمله ستاره سابق پی‌اس‌جی به مسی: او در بازی‌های بزرگ، ناپدید می‌شود

حمله ستاره سابق پی‌اس‌جی به مسی: او در بازی‌های بزرگ، ناپدید می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - ژروم روتن بازیکن سابق پاریسن ژرمن به انتقاد از عملکرد لیونل مسی در دیدار با بایرن مونیخ پرداخت و ادعا کرد که فوق ستاره آرژانتینی در بازی‌های بزرگ، ناپدید می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم آلیانتس آرنا برگزار کردند. دیدار رفت دو تیم در پارک دو پرنس با نتیجه 1-0 به سود تیم باواریایی به پایان رسیده بود و امباپه و یارانش برای صعود به جمع 8 تیم برتر، باید در مونیخ به پیروزی می رسیدند. آن‌ها نه تنها به پیروزی نرسیدند، بلکه با گل‌های چوپوموتینگ و لروی سانه، تن به شکست 2-0 دادند تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت، 3-0 بازنده شوند. 

به نقل از سایت گل، ژروم روتن در مصاحبه‌ای با RMC Sport گفت: "مسی، ما به او نیازی نداریم. او نمی خواهد در این باشگاه حضور داشته باشد. او می گوید که با باشگاه سازگار شده، اما چگونه؟ بله، مسی در این فصل 18 گل زده و 16 پاس گل داده، اما در مقابل چه تیم‌هایی؟ آنژه و کلرمون؟ او در بازی‌های بزرگ، وقتی تیم به او نیاز دارد، ناپدید می‌شود."

"نکته مسخره این است که من بازی‌های او را در جام جهانی دیده‌ام و می دانم که چه کارهایی می تواند بکند. بله، شاید برای آرژانتین کارهای بیشتری می کند، اما باید به باشگاهی مثل پاریسن ژرمن احترام بگذاری، چون این باشگاه به تو پول می دهد."

4416