پیام مهاجم میلان به هواداران آرسنال پس از حذف کردن تاتنهام از چمپیونزلیگ

پیام مهاجم میلان به هواداران آرسنال پس از حذف کردن تاتنهام از چمپیونزلیگ

پایگاه خبری فوتبالی - الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی سابق تیم‌های آرسنال و چلسی می گوید که پیروزی در زمین تاتنهام، حس و حال خیلی خوبی دارد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب، تیم‌های تاتنهام هاتسپر و میلان دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در لندن برگزار کردند. این دیدار در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که روسونری در بازی رفت در استادیوم سن سیرو موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شده بود تا بدین ترتیب، با حذف تیم انگلیسی، راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. 

به نقل از سایت گل، الیویه ژیرو که سابقه بازی کردن در تیم‌های آرسنال و چلسی را دارد، درباره نتیجه گرفتن در ورزشگاه تاتنهام به CBS Sports گفت: "معنی بسیار زیادی برای من دارد. من مورد استقبال گرم هواداران در این شهر قرار گرفتم، اما به عنوان آرسنالی سابق، پیروزی در تاتنهام همیشه حس و حال ویژه‌ای دارد. اتفسفر فوق العاده‌ای بود و حتی تیفوسی‌های میلان را نیز در استادیوم دیدیم. تجربه کردن چنین شب‌هایی در لیگ قهرمانان همیشه خاص است. تقریباً 37 ساله هستم و می دانم که باید نهایت لذت را از این‌ شب‌ها ببرم. امیدوار بودم که بتوانم گلزنی کنم، اما صعود تیم، مهم‌ترین نکته بازی بود."

ژیرو همچنین فصل گذشته با میلان به قهرمانی سری آ رسید و در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه محسوب می شود. 

4416