نمایش منچستریونایتد در برابر بتیس فوق‌العاده بود

نمایش منچستریونایتد در برابر بتیس فوق‌العاده بود

پایگاه خبری فوتبالی - لیساندرو مارتینز مدافع آرژانتینی به تمجید از عملکرد بازیکنان منچستریونایتد در دیدار با بتیس پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، تیم‌های منچستریونایتد و رئال بتیس در استادیوم الدترافورد مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت شیاطین سرخ با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسیدند.  برونو فرناندز، آنتونی، مارکوس رشفورد و ووت وخورست گلزنان شیاطین سرخ در دیدار حساس با رئال بتیس بودند.این اولین بازی یونایتد، پس از باخت تحقیر آمیز هفت بر صفر برابر لیورپول در روز یک شنبه بود. 

به نقل از سایت گل، مارتینز در خصوص بازی گفت: "عملکرد در این بازی، مخصوصاً در نیمه دوم فوق العاده بود. ما توانستیم موقعیت‌های فراوانی خلق کنیم و گل‌های زیادی نیز به ثمر رساندیم. نتیجه خوبی کسب کردیم، اما هنوز کارمان تموم نشده، پس باید به همین روند خود ادامه دهیم و برای بازی برگشت در زمین بتیس آماده باشیم."

"این منچستریونایتد واقعی با ذهنیت برنده است. ما همیشه می خواستیم در بازی‌هایمان به پیروزی برسیم. بازی مقابل لیورپول، نشان‌دهنده منچستریونایتد واقعی نیست و بله باید اعتراف کنم که شوکه شده بودیم، چون بازی خیلی بدی تجربه کردیم. چیزی که باید می‌گفتیم را گفتیم و حالا باید به بردهای خود ادامه دهیم."

4416