تمجید تن هاگ از نمایش کاپیتان منچستریونایتد در برابر بتیس

تمجید تن هاگ از نمایش کاپیتان منچستریونایتد در برابر بتیس

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی به تمجید از عملکرد برونو فرناندز کاپیتان پرتغالی منچستریونایتد در دیدار برابر رئال بتیس پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، تیم‌های منچستریونایتد و رئال بتیس در استادیوم الدترافورد مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت شیاطین سرخ با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسیدند. این اولین بازی یونایتد، پس از باخت تحقیر آمیز هفت بر صفر برابر لیورپول در روز یک شنبه بود. 

به نقل از سایت گل، در بازی با لیورپول، برونو فرناندز تحت حمله و انتقاد شدید گری نویل و برخی دیگر از رسانه‌ها قرار گرفت و حالا اریک تن هاگ در حمایت از کاپیتان تیمش گفت: "برونو امشب فوق العاده بود. او از همان دقیقه اول، سعی در رهبری تیم، کنترل توپ و ریتم بازی داشت و در نهایت توانست یک گل به ثمر برساند."

برونو فرناندز، آنتونی، مارکوس رشفورد و ووت وخورست گلزنان شیاطین سرخ در دیدار حساس با رئال بتیس بودند. منچستریونایتد در دیدار بعدی خود، باید در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مهمان ساوتهمپتون باشد و حالا آن‎‌ها امیدوارند که پیروزی پرگل پنج شنبه شب، بتواند به آن‌ها برای قرار گرفتن در مسیر درست کمک کند. 

4416