خشنودی ستاره منچستریونایتد از کسب برد پرگل در لیگ اروپا

خشنودی ستاره منچستریونایتد از کسب برد پرگل در لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد از واکنش بازیکنان منچستریونایتد به دیدار با رئال بتیس بسیار خوشحال است و می گوید که آن‌ها دوباره در مسیر درست قرار گرفتند. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، تیم‌های منچستریونایتد و رئال بتیس در استادیوم الدترافورد مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت شیاطین سرخ با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسیدند. این اولین بازی یونایتد، پس از باخت تحقیر آمیز هفت بر صفر برابر لیورپول در روز یک شنبه بود. 

به نقل از سایت اسکای، رشفورد پس از پایان بازی گفت: "بعد از تجربه شکست دردناک مقابل لیورپول، کسب پیروزی تنها راه ممکن برای بازگشت به مسیر درست است. حالا باید سعی کنیم که اوضاع را تحت کنترل داشته باشیم. همیشه در تلاشیم که خیلی سریع گل اول را به ثمر برسانیم، اما فکر می کنم که رئال بتیس در نیمه اول، خیلی خوب دفاع کرد و در نیمه دوم، آن‌ها کمی بازتر بازی کردند. در هر دو نیمه عملکرد خوبی داشتیم. باید دوباره تیمی متحد تشکیل دهیم. می دانیم که کمی از مسیر اصلی خود دور شدیم، اما این پیروزی می تواند کمک شایانی به ما در ادامه فصل بکند. نمی توانیم نتیجه بازی با لیورپول را عوض کنیم، اما می توانیم به راه خودمان بازگردیم."

4416