نظر الغندور در مورد داور بازی امشب تیم رونالدو

نظر الغندور در مورد داور بازی امشب تیم رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو میگل ماتئو لاهوز داور سرشناس اسپانیایی قضاوت بازی امشب ساعت 21 در میان الاتحاد و النصر عربستان را به عهده خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی،  هوداران الاتحاد مدعی هستند که لاهوز به رونالدو علاقه دارد و به همین خاطر امشب به سود النصر سوت خواهد زد. در ساعات اخیر شبکه های عربستانی تحلیل های متفاوتی در مورد قضاوت لاهوز ارائه داده اند. لاهوز پیش از این تجربه دو قضاوت دیگر در لیگ عربستان را داشته است. حالا جمال الغندور داور سرشناس مصری هم در این باره ابراز نظر کرده است.

یکی از جنجالی ترین قضاوت های الغندور به بازی اسپانیا و کره جنوبی در جام جهانی 2002 برمی گردد که عملا لاروخا را حذف کرد تا میزبان به مرحله بعدی برود. حالا داور بازنشسته مصری در مورد ماتئو لاهوز گفته است:"او داوری است که سابقه فوق العاده ای دارد. رفاقت با رونالدو؟ ماتئو تجربه رویارویی با ستارگان را دارد و تحت فشار قرار نخواهد گرفت. او داوری است جایگیری خوبی دارد و سخت است که بازیکنان بتوانند فریبش بدهند. البته گاهی از اوقات به شکل غیرپخته ای کارت زرد نشان می دهد."

سمیر عثمان دیگر داور بازنشسته مصری نیز در مورد این داور اسپانیایی صحبت کرد:" انتخاب ماتئو لاهوز جنجالی بود. او داوری است که بیش از حد معمول فعالیت دارد."

4125