روایت آزمون از عجیب‌ترین خوشحالی دنیا(عکس)

روایت آزمون از عجیب‌ترین خوشحالی دنیا(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- چند ماه بعد از پایان جام جهانی 2022، سردار آزمون درباره شوخی عجیبش با کارلوس کی‌روش، به طور کامل صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از بازی تیم ملی مقابل ولز بود که سردار آزمون، شادی‌اش را به عجیب‌ترین شکل ممکن با کارلوس کی‌روش تقسیم کرد و طوری گردن سرمربی وقت تیم ملی را گرفت! که همه از این مدل صمیمیت سردار و کی‌روش، شوکه شدند.

آزمون در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرورزشی درباره آن شادی خاص گفته است: جلوی ولز تا قبل از گل اول، هرچه زدیم به در بسته خوردیم و توپ‌ها به طرز عجیبی به گل تبدیل نمی‌شد. حتی توپ من به تیر خورد و واقعا بدشانسی آورده بودیم. با شروع وقت‌های اضافه اما شرایط به نفع ما برگشت و دو گل زدیم. برد تیم ملی آن هم در جام جهانی طبیعتا برای ما خیلی خوشحال‌کننده بود. واقعا خوشحالی من با کیروش بدون هماهنگی یا فکر قبلی بود. کاملا فی‌البداهه و ناگهانی بود و از خوشحالی زیاد تصمیم گرفتم گردن کارلوس را فشار بدهم.

او درباره اینکه در آن لحظه نگران وضعیت کی‌روش نبود، چنین توضیحی داده است: در آن جو و شرایطی که در  بازی با ولز وجود داشت، اصلا به این چیزها فکر نمی‌کردم. کل تیم خوشحال بود و اصلا کسی به چیزی جز برد تیم ملی فکر نمی‌کرد.

1984