تصمیم جنجالی آزمون؛ پایان تیمداری در والیبال

تصمیم جنجالی آزمون؛ پایان تیمداری در والیبال

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم ملی و مالک باشگاه سریک، در تصمیمی شوکه‌کننده، از فصل آینده دیگر در لیگ والیبال بانوان، تیمداری نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، حدود یکماه پیش و قبل از فینال لیگ والیبال بانوان بین پیکان و سریک، سردار آزمون در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قصد دارد برای فصل آینده تیمش را با قدرت بیشتری روانه مسابقات کند.

اما در شرایطی که والیبالی‌ها منتظر بمب‌های والیبالی مهاجم لورکوزن برای سریک بودند، اتفاقاتی که در حاشیه فینال لیگ والیبال افتاد، باعث شده که آزمون تصمیم بگیرد دیگر در والیبال بانوان، تیمداری نکند.

او در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرورزشی، درباره این موضوع گفته است: این را بدانید که مافیا در والیبال به مراتب بیشتر از فوتبال است. وضعیت عجیبی در این رشته وجود دارد و خیلی از مسائل با زد و بند اتفاق می‌افتد. خودم خبر دارم تیم‌هایی مثل سایپا و پیکان و چند تیم دیگر به مراتب بیشتر از ما خرج کردند ولی در مورد تیم ما حاشیه‌سازی می‌کردند. هرچه که بود تمام شد ولی این اتفاقات که امسال برای ما رخ داد، عجیب و غریب بود. به همین خاطر و البته به خاطر توهین‌هایی که به من و پدرم شد، دیگر در والیبال بانوان برای سال آینده تیمداری نخواهم کرد.

او درباره دلیل تصمیم جنجالی‌اش اینگونه توضیح داده است: پدر من اسطوره والیبال این کشور است و ۸ سال در تیم ملی ایران بازی کرده و جزو افتخارات والیبال ایران محسوب می‌شود. با این حال در بازی فینال به او بی‌احترامی کردند. او را از سالن بیرون انداختند و خیلی کار زشتی کردند. علا که به توصیه پدرم دیگر در والیبال بانوان تیم نمی‌دهم.

گزارش از رامین طبرسی

1984