واکنش سرمربی میلان به صعود به جمع 8 تیم برتر چمپیونزلیگ

واکنش سرمربی میلان به صعود به جمع 8 تیم برتر چمپیونزلیگ

پایگاه خبری فوتبالی - استفانو پیولی سرمربی میلان به تمجید از عملکرد بازیکنانش در دیدار با تاتنهام پرداخت و اذعان کرد که قهرمانی در لیگ قهرمانان برای آن‌ها غیرممکن نیست. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب، تیم‌های تاتنهام هاتسپر و میلان دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در لندن برگزار کردند. این دیدار در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که روسونری در بازی رفت در استادیوم سن سیرو موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شده بود تا بدین ترتیب، با حذف تیم انگلیسی، راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، پیولی پس از پایان بازی گفت: "عالی بودیم. از بازیکنان خواسته بودم تا با صبر بیشتری بازی کنند. صادقانه بگویم، می توانستیم در نیمه اول، مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم. هیچ وقت تسلیم نشدیم. با شایستگی به مرحله بعدی صعود کردیم."

این اولین بار از سال 2012 است که میلان به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کند. پیولی در این باره نیز گفت: "باید قدم به قدم جلو برویم. مهم ترین موضوع، صعود از مرحله گروهی و پیشرفت کردن نسبت به فصل گذشته بود و حالا باید منتظر قرعه بمانیم. به حریف خیلی قدرتمندی برخورد کردیم و تاتنهام تیم بسیار بزرگی است. رویاپردازی همیشه خوب است. حالا باید روی سری آ تمرکز کنیم."

4416