دفاع عزت‌اللهی از کیفیت لیگ دانمارک

دفاع عزت‌اللهی از کیفیت لیگ دانمارک

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم ملی می‌گوید هدف‌ بزرگتری از حضور در لیگ دانمارک را در سر دارد.

به گزارش فوتبالی، سعید عزت‌اللهی که سال‌ها است در فوتبال اروپا توپ می‌زند، حالا چند فصلی است به دانمارک آمده است. او اکنون پیراهن وایله‌ را به تن می‌کند که در سطح دوم فوتبال دانمارک حضور دارد. خیلی کارشناسان منتقد حضور عزت‌اللهی در این باشگاه هستند و این در شرایطی است که حتی شایعات درباره انتقالش به لیگ ایران شنیده می‌شد.

 او میهمان امشب شب‌های فوتبالی بود و در تماسی اینترنتی با مهدی توتونچی گفت‌و‌گو کرد. عزت‌اللهی در خصوص شرایطش در وایله گفت: " پیش از فصل ممکن بود به باشگاه دیگر منتقل شوم و به همین علت، دیر به تیم اضافه شدم. زمان کمی برای آماده‌سازی داشتم و شرایط سختی را گذراندم؛ به‌ویژه که قبل از جام‌جهانی هم بود."

 هافبک تیم ملی اضافه کرد: "چون اولین بار بود با این مربی کار می‌کردم، زمان برد تا خواسته‌های ایشان از خودم را بفهم. هر بازی جلوتر رفت روی ضعف‌هایم بیشتر کار کردم و توانستم بعضی از آن‌ها را برطرف کنم. خوشحالم که در هفته‌های اخیر هم توانستم کمک حال تیم باشم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. به خاطر اینکه هدف بزرگتری از حضور در دانمارک دارم و امیدوارم بعد از قهرمانی و صعود تیم‌مان به دسته بالاتر اتفاق بیافتد."

 عزت‌اللهی با دفاع از کیفیت لیگ دانمارک، توضیح داد: "بازیکنان جوان زیادی از لیگ دانمارک ترانسفر شده‌اند. همین فصل بازیکنی از اینجا به فرانکفورت رفت و حالا از بارسلونا و چلسی پیشنهاد دارد. یا مثلاً کوین یامگا هم‌بازی‌ام بود و اتفاقاً چندان هم‌بازی نمی‌کرد. اما می‌بینید که در استقلال که به او فرصت رسیده چطور عمل می‌کند. خیلی‌ها شاید این مسائل را ندانند. مسابقات لیگ دانمارک واقعاً پرفشار هستند و سطح بالایی دارند."

2509