خشم رئال مادرید از اقدام اخیر لوکا مودریچ

خشم رئال مادرید از اقدام اخیر لوکا مودریچ

پایگاه خبری فوتبالی - سران و مربیان باشگاه رئال مادرید از اقدام اخیر لوکا مودریچ برای بازی در تیم ملی کرواسی، ناراحت هستند. 

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ در سن سی و هفت سالگی، هنوز یکی از بهترین بازیکنان جهان محسوب می شود و توانسته در دهه اخیر، به قهرمانی‌های زیادی با رئال مادرید در سطح اروپا و لالیگا برسد. با اینکه به نظر می رسد سن و سال، روی بازی مودریچ تاثیری ندارد، اما سران باشگاه رئال مادرید از تصمیم اخیر او مبنی بر بازی کردن برای تیم ملی کرواسی ناراحت هستند. 

به نقل از دیاریو، مودریچ در جام جهانی 2018 و همچنین جام جهانی 2022، یکی از ستاره‌های تورنمنت برای کرواسی بود و بسیاری فکر می کردند که تورنمنت قطر، آخرین باری است که مودریچ در رقابت‌های ملی حضور پیدا می کند، اما خود این بازیکن، اخیراً اعلام کرده که قصد دارد تا یورو 2024 بازی کند. او اخیراً به تیم ملی کرواسی دعوت شده و در حالی که مربیان و سران مادرید توقع داشتند که مودریچ در سانتیاگو برنابئو بماند و تمام تمرکزش در سال‌های آخر فوتبالی‌اش، روی لوس بلانکوس باشد، اما او به پیشنهاد دعوت کروات‌ها جواب مثبت داد. 

رسانه‌های نزدیک به باشگاه مادریدی مدعی هستند که تصمیم او باعث خشم مدیران رئال شده و شاید روی مذاکرات اخیر آن‌ها برسر تمدید قرارداد، تاثیر بگذارد. 

4416