واکنش ستاره چلسی به انتقاداتی که از پاتر می‌شود

واکنش ستاره چلسی به انتقاداتی که از پاتر می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - کای هاورتز ستاره آلمانی ادعا کرد که نمی تواند متوجه شود که مردم چرا از گراهام پاتر سرمربی چلسی انتقاد می کنند و می‌اندیشند که از او بیشتر راجع به فوتبال می‌دانند. 

به گزارش فوتبالی، در آغاز دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب دو دیدار به صورت همزمان برگزار شد که در یکی از آن‌ها، چلسی در استادیوم استمفوردبریج میزبان دورتموند بود. دیدار رفت دو تیم در سیگنال ایدونا پارک با پیروزی یک بر صفر زنبورها به پایان رسید و آبی‌های لندن و گراهام پاتر برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی، حداقل باید دو گل می زدند که در نهایت موفق به انجام این کار شدند و با گل‌های رحیم استرلینگ و کای هاورتز، نماینده آلمانی را شکست دادند. 

به نقل از سایت گل، هاورتز به DAZN درباره بازی گفت: "می‌دانستیم که فشار زیادی روی ما در خانه خواهد بود، اما دیدید که گراهام پاتر مربی بزرگی است و باورم نمی شود که در شبکه‌های مجازی، چه قدر مردم پشت سر او حرف می زنند. ما 100 مربی در انگلیس داریم که فکر می کنند کارشان از او بهتر است. در رختکن می دانیم که پاتر شخصیت بزرگی دارد و مربی خوبی برای چلسی محسوب می‌شود. او خیلی به چلسی کمک کرده و همچنین خود من. ما 100% پشت پاتر هستیم."

4416