شایعه روز؛ سرمربی آرسنال گزینه جانشینی آنچلوتی

شایعه روز؛ سرمربی آرسنال گزینه جانشینی آنچلوتی

پایگاه خبری فوتبالی - برخی شایعات در اسپانیا حاکی از آن است که رئال مادرید معتقد است که میکل آرتتا گزینه مناسبی برای جانشینی آنچلوتی است و شرایط استخدام مربی اسپانیایی را دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، شکست رئال مادرید مقابل بارسلونا در کوپا و افزایش فاصله رئال مادرید با صدر جدول لالیگا به عدد 9 باعث شده است تا صندلی آنچلوتی به شدت لرزان شود و شایعات در مورد اخراج مربی ایتالیایی قوت بگیرد. فعلا امید اصلی رئال مادرید برای نجات فصلش لیگ قهرمانان اروپا است. رئال مادرید در بازی رفت یک هشتم نهایی در آنفیلد با نتیجه پنج بر دو پیروز شد تا ناکامی خود در فوتبال داخلی را به دست فراموشی بسپرد.

در صورتی که آنچلوتی از رئال مادرید برود، رئال مادرید گزینه های مختلفی را برای جانشینی وی زیر نظر خواهد گرفت که از زین الدین زیدان، مائوریسیو پوچتینو و رائول گونزالس به عنوان برخی گزینه ها اسم برده می شود. 

حالا توماس گونزالس مارتین خبرنگار اسپانیایی که در وبسایت "ال دباته" فعالیت می کند، مدعی شده است که  آرتتا یکی از گزینه های اصلی مدیران رئال مادرید است.  در حقیقت مربی اسپانیایی با عملکرد درخشانش در آرسنال مورد احترام باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا قرار گرفته است. این مربی در سال 2019 هدایت آرسنال را به عهده گرفت که بسیار فراتر از حد انتظارات ظاهر شده است. این مربی 40 ساله قراردادش را با آرسنال تا 2025  تمدید کرده است. 

آرتتا در دوران بازی خود در آکادمی بارسلونا حضور داشته است که زمانی شایعاتی در مورد حضورش روی نیمکت تیم کاتالان نیز مطرح شده بود.

4125