عکس؛ اشک‌های مادر جورجینیو در رختکن آرسنال

عکس؛ اشک‌های مادر جورجینیو در رختکن آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - وقتی که مادر جورجینیو پیراهن پسرش را در رختکن آرسنال دید، نتوانست احساساتش را کنترل کند و اشک از چشمانش سرازیر شد.

به گزارش فوتبالی، هافبک 34 ساله به همراه والدینش در بندر ایمبیتوبا بزرگ شده است، یک شهر ساحلی در جنوب شرقی برزیل.  در حالی که جورجینیو سعی می کرد که به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل شود، مادرش ماریا ترزا بیشتر روز را به عنوان نظافتچی کار می کرد تا بتواند غذای فرزندانش را تامین کند و پول خرید تجهیزات ورزشی را در اختیار جورجینیو قرار بدهد. ماریا حتی ساعت ها با فرزندش در سواحل برزیل تمرین می کرد تا فوتبال پسرش رشد کند.

جورجینیو در مورد رابطه اش با مادرش گفته بود:" مادرم یک الگوی بزرگ برای من است. همه کار کرد تا بتوانم بهترین عملکردم را داشته باشم. همیشه بیشترین تلاش خود را انجام می داد تا من و خواهرم را تربیت کند و به ما یاد می داد که انسان های خوبی باشیم. مادرم عاشق فوتبال است و همیشه در مورد فوتبال صحبت می کنیم.او همیشه با من در مورد فوتبال صحبت می کند و در مورد همه چیز با هم بحث می کنیم."

به نظر می رسد که با توجه به رابطه خاص جورجینیو و مادرش کاملا منطقی باشد که ماریا پس از دیدن پیراهن پسرش در رختکن آرسنال این قدر احساساتی شود و نتواند جلوی اشک هایش را بگیرد.

4125