رکوردی که رونالدو همچنان در لیگ اروپا در اختیار دارد

رکوردی که رونالدو همچنان در لیگ اروپا در اختیار دارد

By: Samira Rostami

Date: 27/2/2023

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد و فوتبال اروپا در ماه نوامبر خارج شد اما همچنان یک رکورد ویژه را در لیگ اروپا در اختیار دارد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در مرحله گروهی لیگ اروپا در منچستریونایتد حضور داشت. ستاره 38 ساله در هر شش بازی فیکس بود که در پنج بازی 90 دقیقه حضور داشت. او  در یونایتد دو گل زد و دو پاس گل داد که تیمش به خاطر تفاضل گل در گروه دوم شد و پایین تر از سوسیه داد قرار گرفت. بدین ترتیب تیم تن هاگ مجبور شد که در مرحله راهیابی به یک هشتم نهایی به مصاف بارسا برود.

یونایتد در غیاب رونالدو توانست از سد بارسا عبور کند و به یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه یافت و حالا باید مقابل بتیس قرار بگیرند. کریستیانو با وجود ترک یونایتد همچنان رکورد ویژه ای را در لیگ اروپا در اختیار داد. کریستیانو با 30 شوت به چارچوب بالاترین آمار را در میان کل بازیکنان در لیگ اروپا در اختیار دارد.  از سویی کاسمیرو با 19 دفع توپ موفق در میان بازیکنان لیگ اروپا رکورد دار است و لیساندرو مارتینز نیز با 54 پاس به یک سوم دفاعی زمین حریف در لیگ اروپا رکورددار است.

رونالدو در شش بازی برای النصر هشت گل زده است و فقط پنج گل تا آقای گل لیگ یعنی اندرسون تالیسکا فاصله دارد و بعید نیست که بتواند این جایگاه را تصاحب کند و به آقای گل فصل تبدیل شود.

4125