پیام عجیب فردی که 17 سال از بارسلونا رشوه گرفت

پیام عجیب فردی که 17 سال از بارسلونا رشوه گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - خوزه ماریا انریکز نگریرا نایب رییس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا در هفته های اخیر به جنجال ساز ترین شخصیت فوتبالی این کشور تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه مادرید ال موندو گزارش جدیدی در مورد "پرونده نگریرا" منتشر کرده است. بارسلونا به مدت 17 سال بین سالهای 2001 تا 2018 مبلغ هفت میلیون یورو را به این فرد پرداخته است و به همین خاطر دادستانی رسما از باشگاه بارسلونا به علت فساد در معاملات شکایت کرده است.

حالا ال موندو گزارشی در مورد پیام نگریرا به بارسلونا در سال 2020 منتشر کرده است. در آن زمان نگریرا از سمت خود کنار رفته بود اما به بارسلونا پیشنهاد می دهد تا همچنان به آنها کمک کند. در آن زمان و در همان فصلی که کرونا باعث تعطیلی سه ماهه بازیهای لالیگا شده بود، نگریرا به بارسلونا پیام می دهد و می گوید:"می توانم در مورد داور ویدیویی به شما کمک کنم. با کمک من همه چیز بهتر خواهد بود."

در آن سال رئال مادرید قهرمان لالیگا شد که بارسایی ها یکی از دلایل ناکامی خود را سیستم داور ویدیویی می دانستند. نگریرا در ادامه پیام خود نوشته است:" اگر تمایل داشتید، با من تماس بگیرید."

روز سه شنبه دادستانی اسپانیا اعلام کرد که رسما از بارسلونا شکایت کرده است چرا که آنها دلیل شفافی در مورد مبالغ پرداختی بارسلونا به شرکت نگریرا ارائه نکرده اند. بارسلونا دلیل این پرداختی ها را "مشاوره" دانسته اما حقیقت این است که بسیاری از کارشناسان نمی توانند بپذیرند که باشگاه بارسلونا صرفا برای مشاوره هایی که هیچ سند رسمی از آن وجود ندارد و صرفا شفاهی بوده، سالی بیش از 700 هزار یورو به یک عضو رسمی کمیته داوران پرداخته باشد. پسر نگریرا نیز سالها در کمیته داوران اسپانیا کار کرده است.

4125