دروازه‌بانی که از بوفون بهتر بود و به خاطر فروش مواد مخدر به زندان رفت

دروازه‌بانی که از بوفون بهتر بود و به خاطر فروش مواد مخدر به زندان رفت

By: Samira Rostami

Date: 7/3/2023

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو کاترینی دروازه بان سابق رم است که توانست فرصت بازی کنار فرانچسکو توتی و جیانلوئیجی بوفون را پیدا کند اما در روز دوم ژوئن 2022 به اتهام فروش  مواد مخدر بازداشت شد و حالا با حکم قطعی دادگاه به یک سال و نیم حبس محکوم شد.

به گزارش فوتبالی، کاترینی به حدی با استعداد بود که در تیم نوجوانان ایتالیا توانسته بود جلوتر از بوفون قرار بگیرد و حتی خیلی ها او را بهترین دروازه بان نسل خودش می دانستند. کاترینی در ان زمان در آکادمی رم بازی می کرد و بالاتر از بوفون در تیم نوجوانان ایتالیا قرار داشت آن هم در حالی که بوفون بعدها به اسطوره فوتبال ایتالیا تبدیل شد.

گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که کاترینی که در حال حاضر 46 ساله است، در سال 1993 نایب قهرمان یوروی زیر 16 سال با ایتالیا شد اما به خاطر مصدومیت ها دوران فوتبالش ویران شد. وی بعد از آن که شغل خود به عنوان کارشناس بیمه را از دست داد، به سراغ فروش مواد مخدر رفت تا هزینه خرید مواد برای اعتیاد خود را جبران کند.  
کاترینی در این باره می گوید:" زندگی من به محله های مملو از مواد مخدر در شهر رم نظیر سن باسیلیو و تور بلا موناکا کشیده شد و به عنوان مصرف کننده مجبور شدم که به سراغ فروش مواد بروم. سعی می کردم که با فروش مواد بتوانم هزینه مواد مصرفی خودم را تامین کنم."

4125