عکسی که باشگاه النصر از رونالدو منتشر کرد؛ انتقال عظمت به نسل بعد!

عکسی که باشگاه النصر از رونالدو منتشر کرد؛ انتقال عظمت به نسل بعد!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از اهداف النصر از به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو این بود که ستاره پرتغالی روی آکادمی و نسل های بعدی بازیکنان تیم النصر عربستان تاثیر بگذارد و به این ترتیب موجب پیشرفت باشگاه النصر و به طور کلی تر موجب پیشرفت فوتبال عربستان شود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه النصر عربستان به تازگی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر تصویری را از کریستیانو رونالدو در کنار بازیکنان جوان النصر منتشر کرده است. در این تصویر ستاره پرتغالی را در کنار محمد ماران و ماجد العمری می بینیم که از بازیکنان آینده دار عربستانی هستند.

باشگاه النصر در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر درباره این عکس نوشته است:" انتقال عظمت به نسل بعد "

در واقع کریستیانو رونالدو پر افتخار ترین بازیکنی است که تاکنون به فوتبال عربستان پا گذاشته است و می تواند برای انگیزه دادن به نسل های بعد و همچنین انتقال تجربه به آن ها بسیار مفید باشد. کریستیانو رونالدو در حال حاضر سالانه 200 میلیون یورو در النصر عربستان دستمزد دریافت می کند و عربستانی ها از پرداخت این رقم به رونالدو اهداف مختلفی را دنبال می کنند و این قضیه برای آن ها مانند یک سرمایه گذاری است و عربستانی ها امیدوارند که بتوانند در نسل های بعدی خود ستاره هایی مثل رونالدو را تربیت کنند.

1470