شبی که بارسلونا پرگل ترین بازگشت لیگ قهرمانان اروپا را رقم زد

شبی که بارسلونا پرگل ترین بازگشت لیگ قهرمانان اروپا را رقم زد

پایگاه خبری فوتبالی - در فصل 2016/17، در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا دست به یک معجزه بزرگ زد؛ معجزه ای که هواداران بارسلونا هرگز آن را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2016/17، بارسلونا و پاری سن ژرمن باید به مصاف هم می رفتند. در بازی رفت پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی خود یعنی پارک ده پرنس موفق شد با نتیجه 4 بر 0 بارسلونا را شکست دهد. پس از این بازی خیلی ها فکر کردند که دیگر کار تمام شده است و باید بارسلونا را حذف شده بدانیم.

اما بازی برگشت در ورزشگاه نیوکمپ تبدیل به یک معجزه برای بارسلونا شد. آبی و اناری ها موفق شدند با نتیجه شش بر یک پاری سن ژرمن را شکست دهند و پرگل ترین کامبک تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را رقم بزنند. در آن بازی نیمار دو گل زد، مسی و سوارز هر کدام یک گل زدند، کورزاوا یک گل به خودی زد و سرجی روبرتو گل ششم بارسلونا را در دقیقه 95 وارد دروازه پی اس جی کرد.

البته داور این بازی دنیز آیتکین بود که پس از بازی انتقاد های زیادی بر نحوه قضاوت او وجود داشت و هواداران تیم های رقیب بارسلونا معتقد بودند که این داور به بارسلونا برای کامبک زدن کمک کرده است.

در آن فصل بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به یوونتوس خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

1471