داوری که مسی را عصبانی کرد، بازی تیم رونالدو را سوت می‌زند

داوری که مسی را عصبانی کرد، بازی تیم رونالدو را سوت می‌زند

پایگاه خبری فوتبالی - به شکلی جالب و غیرمنتظره در فاصله پنج هزار کیلومتر تا اسپانیا، کریستیانو رونالدو با داوری مواجه می شود که در زمان حضورش در رئال مادرید به خوبی با او آشنا شده بود.

به گزارش فوتبالی، ماتئو لاهوز قرار است که قضاوت بازی بزرگ لیگ عربستان در میان الاتحاد و النصر را به عهده داشته باشد. این بازی پنجشنبه شب ساعت 21 به وقت ایران برگزار می شود. در این بازی دو تیمی که در کنار الهلال مدعیان اصلی قهرمانی هستند، به مصاف هم می روند. النصر با 46 امتیاز صدرنشین است و الاتحاد 44 امتیازی است و در فاصله یازده بازی تا پایان لیگ عربستان، رقابت داغی وجود دارد. ماتئو تجربه قضاوت دو بازی در لیگ عربستان در فصل های 19-2018 و 20-2019 را دارد. او در بازی القادسیه و الهزم با نشان دادن هشت کارت زرد و سه کارت قرمز به شدت جنجال ساز شد و یک سال بعد نیز پیروزی النصر مقابل الفیصلی با نتیجه دو بر صفر را قضاوت کرد.

این داور توسط لیونل مسی پس از قضاوتش در بازی آرژانتین و هلند در یک چهارم نهایی جام جهانی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت که البته خاطرات متفاوتی از رویارویی با رونالدو دارد. در سال 2016 و پس از ال کلاسیکو، ماتئو در حالی در تونل رختکن اشاره شد که در مورد سوت نزدن پنالتی ستاره پرتغالی به او می گفت:"ناراحت شدی، کریستیانو؟"

هواداران الاتحاد در ساعات اخیر پیام هایی در توییتر منتشر کرده اند و مدعی شده اند که قضاوت ماتئو به سود ستاره پرتغالی خواهد بود و این داور را شیفته رونالدو معرفی کرده اند!

4125