صحبت‌های سرمربی بایرن مونیخ پیش از دیدار حساس با پی‌اس‎‌جی

صحبت‌های سرمربی بایرن مونیخ پیش از دیدار حساس با پی‌اس‎‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ اعتراف کرد که پاریسن ژرمن تیمی است که می تواند حریفش را مجبور به پارک کردن اتوبوس در مقابل دروازه‌اش کند. 

به گزارش فوتبالی، امشب (چهارشنبه)، از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم‌های بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن، دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم آلیانتس آرنا برگزار خواهند کرد. دیدار رفت دو تیم در پارک دو پرنس، با نتیجه یک بر صفر به سود باواریایی‌ها به پایان رسید. 

یولیان ناگلزمان در گفت و گویی با جیانلوکا دی‌مارتزیو درباره بازی امشب گفت: "اینکه بازیکنان و اعضای کادرفنی، مضطرب باشند، طبیعی است. بازی خیلی مهمی در پیش رو داریم. تلاش می کنیم تا بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم و پیروزی را از آن خود کنیم. نمی خواهیم فقط به دفاع کردن بیاندیشیم، اما باید ببینیم چه اتفاقاتی در بازی رخ می دهد. امیدوارم خوش شانس باشیم و در این بازی برنده شویم."

"لیونل مسی و کیلیان امباپه، احتمالاً بهترین زوج حال حاضر فوتبال دنیا هستند. دفاع کردن آن‌ها آسان نیست. امباپه به عمق خط دفاعی نفوذ می کند و مسی سعی دارد تا با فرستادن توپ‌ها، او را تغذیه کند. حرکات آن‌ها، بسیار سریع است. بله، بازیکنانی در اطراف آن‌ها خواهیم گذاشت. کار آسانی نخواهیم داشت، اما می دانیم که چگونه باید فضای اطراف مسی را کنترل کنیم. نمی خواهیم اتوبوس پارک کنیم."

4416