عکس؛ خوش و بش ستاره چلسی با هم‌تیمی های سابقش در دورتموند

عکس؛ خوش و بش ستاره چلسی با هم‌تیمی های سابقش در دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در دور برگشت چلسی و بروسیا دورتموند به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی چلسی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و به این ترتیب راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی، دورتموندی ها در بازی رفت موفق شده بودند چلسی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند و اکنون در بازی برگشت چلسی موفق شد کامبک بزند و راهی دور بعدی شود.

کریستین پولیسیچ در این بازی در ترکیب ثابت تیم گراهام پاتر حضور نداشت اما در دقیقه 83 به جای کواچیچ وارد زمین شد. کریستین پولیسیچ  بازیکن سابق دورتموند است و اکنون در چلسی مقابل هم‌تیمی های سابق خود قرار گرفت. کریستین پولیسیچ پیش از شروع بازی در تونل با بازیکنان بروسیا دورتموند خوش و بش کرد. او در دورتموند رابطه خوبی با مارکو رویس داشت.

کریستین پولیسیچ بین سال های 2016 تا 2019 در بروسیا دورتموند توپ زده است و پس از آن راهی چلسی شده است. این بازیکن اهل کشور آمریکا است و در تیم ملی آمریکا توپ می زند و در جام جهانی 2022، در بازی آمریکا مقابل ایران، تک گل آمریکایی ها را به ثمر رساند.

1471