بازگشت چلسی به لیگ قهرمانان با کندن بال زنبورها و صعود به مرحله یک چهارم نهایی

بازگشت چلسی به لیگ قهرمانان با کندن بال زنبورها و صعود به مرحله یک چهارم نهایی

پایگاه خبری فوتبالی - در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، چلسی و بروسیا دورتموند در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن که ورزشگاه خانگی تیم چلسی است به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی چلسی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، چلسی که در بازی رفت در آلمان با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بود، اکنون در بازی برگشت موفق شد مقابل زنبور ها کامبک بزند. شاید لیگ قهرمانان اروپا همان تورنمنتی باشد که بتواند فصل چلسی را نجات دهد چرا که آبی های لندن با گراهام پاتر اصلا در رقابت های لیگ برتر انگلیس عملکرد خوبی نداشته اند. در واقع لیگ قهرمانان اروپا می تواند پاتر را هم در چلسی حفظ کند اگر بتواند روند خوبی را در این تورنمنت ادامه دهد.

گل های چلسی را در این بازی رحیم استرلینگ در دقیقه 43 و کای هاورتس در دقیقه 53 به ثمر رساندند. گل هاورتس از روی نقطه پنالتی بود که در واقع پنالتی چلسی تکرار شد و هاورتس موفق شد آن را به گل تبدیل کند.

در دیگر بازی امشب، بنفیکا موفق شد با نتیجه پنج بر یک کلوب بروژ را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

تماشای خلاصه بازی چلسی 2-0 دورتموند

1470