دلیل عدم انتقال هالند به بایرن مونیخ

دلیل عدم انتقال هالند به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - در مصاحبه ای که امروز توسط اکیپ منتشر شده، اولیور کان دروازه بان سابق بایرن مونیخ و مدیر اجرایی کنونی این تیم در مورد عدم تمایل این باشگاه به خرید هالند واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، اولیور کان به مقایسه فرهنگ دو باشگاه پی اس جی و بایرن مونیخ پرداخت. در حقیقت بایرن ده سال متوالی قهرمان بوندسلیگا شده، آن هم در حالی که پاریسی ها با این که تقریبا بی رقیب هستند، در همین مدت دو لیگ فرانسه را از دست داده اند. کان در این باره بیان کرد:" هرگز به چیزی که کسب کردیم، راضی نمی شویم. اگر ده جام برده باشیم، برای یازدهمی تلاش می کنیم. این مسئله در ذهن بازیکنان حک شده و نسل به نسل منتقل شده است. شرایط اقتصادی مناسبی برای موفقیت ایجاد کرده ایم. سخت تلاش می کنیم تا تیم سطح بالایی داشته باشیم. هیچ کس چیزی را به ما کادو نداده است."

کان در مورد این که چرا بایرن به سراغ خریدی نظیر هالند نرفته است هم صحبت کرد:" فقط بر اساس درآمدهایمان هزینه می کنیم. هزینه سنگین روی یک بازیکن ریسک بزرگی است. کل هزینه هایی که برای انتقال هالند انجام شد، می توانست خیلی زیاد باشد. به هیچ وجه نمی خواهیم ثبات مالی باشگاه را به خطر بیاندازیم. بایرن به هیچ وجه بدهی ندارد. "

در حقیقت کان اعتقاد دارد که مبلغ پرداختی سیتی برای هالند با احتساب کمیسیون ها خیلی بیشتر از 60 میلیون یورویی است که اعلام شده است.

4125