رضا اسدی در رختکن پرسپولیس چه می‌کرد؟

رضا اسدی در رختکن پرسپولیس چه می‌کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر، قبل از شروع دیدار با پرسپولیس به رختکن این تیم رفته و با سرمربی و همبازیان سابقش خوش و بش کرده است.

به گزارش فوتبالی، انتقال رضا اسدی به پرسپولیس، بمب نقل و انتقالاتی آن‌ها بود. خریدی که باید جای احمد نوراللهی را پر می‌کرد و حضورش، تنها موفقیت بزرگ مدیران باشگاه محسوب می‌شد. اسدی و پرسپولیس، مدت‌ها بر سر رقم و زمان قراراداد مذاکره کردند و در نهایت، باشگاه مجبور شد به همه خواسته‌های اسدی جواب مثبت دهد. پرسپولیسی‌ها احتمالا حالا خوشحال هستند که شرط قرارداد یک ساله اسدی را پذیرفتند. اسدی در پرسپولیس، عملکردی ناامید کننده داشت. او بعد از نتایج بد پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی، نیمکت نشین شد و جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم را از دست داد.

گل‌محمدی ۱۷ هفته پیاپی، اسدی را روی نیمکت نشاند. اسدی در یک مقطع کوتاه، دوباره به ترکیب پرسپولیس برگشت اما این دوره هم زیاد طولانی نشد. پرسپولیسی‌ها بلافاصله پس از پایان فصل، سراغ خرید جانشین برای او رفتند و ناکام ماندند. همین موضوع، احتمال ماندن اسدی در پرسپولیس را افزایش داد اما دوباره مذاکرات آن‌ها، گره خورد و باشگاه این بار، دلیلی برای پذیرش شروط اسدی نداشت.

رضا اسدی اما پس از یک فصل نسبتا کابوس وار دوباره به تراکتور برگشت تا همه را انگشت به دهان کند. اسدی که در ابتدای فصل به عنوان هافبک بازی می‌کرد، بعد مصدومیت محمد عباس زاده به اجبار وارد خط حمله تراکتور شد و اتفاقا عملکرد درخشانی را هم داشته است. او تا به حال موفق شده که ۸ گل به ثمر رسانده و صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر شود. البته اسدی در جدول گلزنان لیگ بیست و دوم دو شریک دیگر به اسامی محمد عباس زاده و شهریار مغانلو، دارد اما آنچه مشخص است درخشش غیر قابل وصف او در تیم تبریزی بوده است. جالب آن که به رغم ناکامی در پرسپولیس و عدم تمدید قرارداد رضا اسدی، این بازیکن خوش اخلاق هنوز تیم سابق خودش را فراموش نکرده است.

شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد پس از جدایی اجباری از پرسپولیس و پیش از دیدار رودررو در تبریز، رضا اسدی به رختکن تیم سابق خودش برود اما... اسدی نزد مربیان و همبازیان سابقش رفت و پیش از شروع مسابقه هم خوشآمد گفت و هم از یحیی گل محمدی و بزرگ ترهای تیم پرسپولیس رخصت گرفت.

آقای گل فعلی لیگ برتر به این ترتیب درس اخلاقی هم به بازیکنانی داد که همیشه جلوی سرمربی و تیم سابق خود دنبال انتقام و ... هستند.

1470