منچستریونایتد نباید تحت تاثیر باخت مقابل لیورپول قرار بگیرد

منچستریونایتد نباید تحت تاثیر باخت مقابل لیورپول قرار بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد ستاره انگلیسی معتقد است که منچستریونایتد باید باخت تحقیر آمیز مقابل لیورپول را فراموش کنند و در لحظات سخت، کنار هم دیگر باشند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس استادیوم آنفیلد به مصاف هم رفتند که در نهایت، لیورپول با نتیجه عجیب و غریب هفت بر صفر، منچستریونایتد را تحقیر کرد. داروین نونیر (2 بار)، کودی گاکپو (2 بار)، محمد صلاح (2 بار) و روبرتو فیرمینو گلزنان قرمزهای بندرمرسی ساید بودند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، علیرغم این شکست، شیاطین سرخ همچنان در رده سوم لیگ برتر هستند و از شانس قهرمانی در لیگ اروپا و جام حذفی برخوردارند. رشفورد با انتشار توییتی در توییتر نوشت: "آرزو می کنم که می توانستیم امروز یک بازی برگزار کنیم تا همه چیز را سرجایش برگردانیم. نتیجه تغییری نخواهد کرد و نباید بیش از این به گذشته نگاه کنیم. نباید اجازه دهیم که نتیجه بازی با لیورپول، فصل ما را تحت تاثیر قرار دهد. باید به پروسه ایمان داشته باشیم و در کنار هم بمانیم."

دیدار بعدی شیاطین سرخ، پنج شنبه شب مقابل رئال بتیس از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا خواهد بود و باید دید که واکنش تن هاگ به این بازی چه خواهد بود. 

4416