خزانه‌دار فدراسیون فوتبال: تاج از هرگونه دریافت وجه خودداری کرده است

خزانه‌دار فدراسیون فوتبال: تاج از هرگونه دریافت وجه خودداری کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - پس از برنامه دیشب فوتبال برتر و رونمایی از دستور العمل پاداش بازیکنان و کادرفنی و سرپرستی و همچنین اعضای هیات رییسه فدراسیون و دبیرکل و خزانه از پاداش های جام جهانی، فدایی خزانه دار فدراسیون فوتبال در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به انتشار این سند واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، خزانه دار فدراسیون در این باره به رسانه رسمی فدراسیون فوتبال گفته است:"تخصیص پاداش پیروزی در جام جهانی ۲۰۲۲ به کادر فنی، بازیکنان و اعضای هیات رییسه وفق سنوات گذشته در چارچوب مصوبات قانونی میسر شده است. لازم به ذکر است آقای مهدی تاج، در همان زمان نسبت به عودت پاداش تخصیص یافته اقدام کرد. ضمن اینکه ایشان از بدو فعالیت، از دریافت هرگونه وجه اعم از حقوق و پاداش خودداری کرده اند."

در هر حال برخی خبرها حاکی از آن بود که هیات رییسه فدراسیون فوتبال پاداش 20 هزاردلاری برد مقابل ولز را عودت داده اند. البته هنوز خبری رسمی در این باره منتشر نشده است اما اینکه خزانه دار فدراسیون فوتبال گفته که مهدی تاج، پاداش را عودت داده است نشان می دهد ممکن است اعضای هیات رییسه هم این پاداش را عودت داده باشند. باید دید واکنش اعضای هیات رییسه به این ماجرا چه خواهد بود. 

1470