زارع: شاید به خاطر ما است که از ملوان حمایت نمی‌کنند/ با پاداشهای جام‌جهانی، VAR بخرید!

زارع: شاید به خاطر ما است که از ملوان حمایت نمی‌کنند/ با پاداشهای جام‌جهانی، VAR بخرید!

 پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ملوان یک بار دیگر مسئولان گیلان را به حمایت از تنها نماینده لیگ برتری این استان دعوت کرد. 

 به گزارش فوتبالی، مازیار زراع که بارها از مسئولان ورزشی و غیرورزشی گیلان بابت حمایت نکردن‌شان از ملوان گلایه کرده، امشب روی آنتن فوتبال برتر آمد. زارع که ملوان را بعد از سال‌ها لیگ برتری کرد، علیرغم شروع ناامیدکننده ابتدای فصل توانست ملوان را تقریبا از منطقه سقوط خارج کند.

با این وجود بودجه کم و نبودن حمایت‌های لازم از ملوان در استان گیلان به نظر کاسه صبر مازیار را لبریز کرده است. او یک بار دیگر تاکید کرد که فصل آینده روی نیمکت قوهای سپید انزلی نخواهد نشست اما قصد دارد ملوان را برای سال بعدی در لیگ برتر نگه دارد. 

زارع صحبت‌های امشبش را با  نشانه‌گرفتن انتقادات به سمت رئیس هیئت فوتبال گیلان، آغاز کرد: "چقدر سخت است و زمان می‌برد تا یک تیم از لیگ یک با جو وحشتناک حاکم بر آن، به لیگ برتر صعود کند. بعد از این همه سال بدبختی کشیدن صعود کردیم اما چرا دیگر هیچ کس پیدایش نمی‌شود؟ حرف که بزنم می‌گویند به خاطر باخت و مساوی است که صحبت می‌کنم اما من همین مدلی هستم. حق خودم، تیمم و شهرم را حداقل با حرف زدن می‌گیرم. واقعا چیز خاصی را هم نمی‌خواهم. آقای الماسخاله به عنوان متولی فوتبال استان گیلان باید جوابگو باشد. باید بیاید دفاع کنید و در صحنه باشید، نه اینکه فقط مصاحبه کنید."  

سرمربی محبوب سکوهای سن‌سیروس در ادامه صحبت‌هایش به اشتباهات داوری علیه ملوان پرداخت که ادعا دارد ادامه‌دار شده است. او گفت: " شما ببینید در این چند وقت چه اتفاقات داوری برای ملوان افتاده است. من می‌گویم داور را می‌گذارند تا عدالت را برقرار کند. فکر می‌کنم در این چند هفته اگر داور هم نبود و خود تیم‌ها بازی را برگزار می‌کردند هم همین اتفاق‌ها رخ می‌داد!" 

زارع سپس به دستورالعمل پرداخت پاداش های جام جهانی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی، با اشاره به تقسیم‌بندی پاداش‌های جام‌جهانی در برنامه امشب اشاره کرد و گفت: "آقای تاج عزیز؛ با این پاداش‌های جام جهانی  وی‌ای‌آر بخرید. مگر چقدر زور داریم که با همه جوانب بجنگیم." 

درد و دل زارع باز هم ادامه داشت. او گفت: "چرا هیچ کس از تیم ما حمایت نمی‌کند؟ بنایمان این است که در لیگ‌برتر بمانیم اما با این بودجه کم و این اتفاقات داوری که پیش می‌آید، سخت است. آیا صحنه‌های داوری برای تیم‌های دیگر هم همین طور است؟ باید مثل من داد بزنند یا اشتباهات تا این اندازه برایشان ادامه‌دار است؟" 

سرمربی ملوان صحبت‌هایش را بعد از اشاره به تلاش‌های پژمان نوری و سایر افراد فعال در ملوان، اینگونه تمام کرد: "فکر کنم یکی از دلایل حمایت نکردن، وجود ما است. بارها اعلام کردم آخرین سال حضورم در ملوان است و با چنگ و دندان تیم را در لیگ برتر نگه می‌دارم. می‌خواهم که سال آینده از نفر بعدی حمایت کنند. یادم هست فصلی که سقوط کردیم، ریتم مدیریت ملوان طوری بود که اگر آن سال نمی‌افتاد، سال بعد حتما سقوط می‌کرد." 

2509