شروع تمرین های تیم ملی فوتبال ساحلی امارات در تایلند/ حریف ایران وارد پاتایا شد

شروع تمرین های تیم ملی فوتبال ساحلی امارات در تایلند/ حریف ایران وارد پاتایا شد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال ساحلی امارات که همگروه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران است، اردوی خود را در تایلند قبل از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی و به نوشته روزنامه "البیان" چاپ امارات، تیم ملی فوتبال ساحلی امارات، مرحله پایانی اردوی خود قبل از شروع جام ملتهای آسیا را با شرکت ۱۲ بازیکن زیر نظر "بدرحارب" سرمربی خود از دیروز یکشنبه شروع کرده است.

تیم ملی فوتبال ساحلی امارات که به دلیل میزبانی جام جهانی بعدی، از همین حالا، سهمیه این مسابقات را در جیب دارد، در روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفند در دو بازی دوستانه با تیم های چین و قرقیزستان در تایلند روبرو خواهد شد. جدا از این اماراتی ها برای تطبیق آب و هوایی و جت لگ، به تایلند رفته اند.

تیم ملی فوتبال ساحلی امارات که پیش از این چندین مرحله اردوهای تدارکاتی را سپری کرده است، در گروه دوم مسابفات جام ملتهای آسیا با تیم های ازبکستان، مالزی و ایران پیکار خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ساحلی امارات در اولین بازی خود در جام ملتهای آسیا، روز۲۵ اسفند با ازبکستان بازی خواهد کرد و سپس روزهای ۲۷ و ۲۹ اسفند با تیم های مالزی و ایران جدال خواهد کرد. امارات و ایران رقبای سنتی فوتبال ساحلی هستند که بارها و بارها مقابل هم قرار گرفته اند و جدال های به یادماندنی با هم داشته اند. آخرین بار در رقابتهای بین قاره ای در امارات، این دو تیم به مصاف هم رفتند که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نیمه نهایی، رقابتهای بین قاره ای توانست تیم ملی فوتبال ساحلی امارات را شکست بدهد و به فینال برود. 

در تاریخ مسابقات فوتبال ساحلی جام ملتهای آسیا،  تیم امارات با ۲ قهرمانی، ۲ مقام دوم و یک مقام سوم، یکی از تیم های پرافتخار این رقابتهاست.   

۱۹۷۹