کنایه سنگین روزبه چشمی به میثاقی: اگر ناراحت نمی‌شوی در برنامه‌ات صحنه‌ها را کامل نشان بده!

کنایه سنگین روزبه چشمی به میثاقی: اگر ناراحت نمی‌شوی در برنامه‌ات صحنه‌ها را کامل نشان بده!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع تیم فوتبال استقلال معتقد است که داور بازی این تیم برابر گل‌گهر سیرجان با شهامت به سود آبی‌ها پنالتی اعلام کرده است.

به‌ گزارش فوتبالی، روزبه چشمی پس از پیروزی مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: ما زودتر باید کار را تمام می‌کردیم، چراکه موقعیت‌های بسیار زیادی را داشتیم، اما مهم 3 امتیاز بود که خداراشکر می‌کنم در دقایق پایانی توانستیم گل بزنیم و 3 امتیاز این بازی را به دست آوریم. به همه هوداران تبریک و به بازیکنان و کادر فنی خدا قوت می‌گویم. 

وی در خصوص صحنه پنالتی بازی امروز، گفت: من بعد از بازی هم این صحنه را دیدم و می‌توانم بگویم بنیادی‌فر با جسارت این پنالتی را گرفت. همه داوران اگر با همین شجاعت کار کنند فوتبال ما روز به روز بهتر می‌شود. تمام صحنه‌ها را با قاطعیت اعلام کنند. 100در صد میرزایی را در محوطه جریمه زدند و بازهم می‌گویم داور با جسارت و شجاعت این پنالتی را گرفت. 

چشمی در خصوص بازگشت استقلال در دقایق پایانی، تصریح کرد: من گفتم قبل از این که گل بخوریم باید در همان 15 دقیقه ابتدای بازی کار را تمام می‌کردیم. استفاده نکردن از موقعیت‌ها در ادامه کار را برای ما سخت کرد و باز هم خداراشکر که توانستیم 3 امتیاز این بازی را به دست آوریم. 

مدافع استقلال در خصوص برنامه فوتبال برتر و بررسی صحنه‌های بازی در این برنامه، عنوان کرد: اگر میثاقی ناراحت نمی‌شود می‌خواهم موضوعی را بیان کنم. در خصوص صحنه پنالتی هفته گذشته که روی مهدی قائدی اعلام نشد حرف دارم. همه کارشناسان گفتند شبیه‌سازی قائدی بوده است، اما چیزی که مهم است هیچ مدافعی به عمد برای زدن مهاجم نمی‌رود. این مهاجم‌ها هستند که فضاسازی می‌کنند تا از مدافعین خطا بگیرند. هفته گذشته هم مدافع نساجی پایش را بالا آورد و مهدی قائدی از آن فضا استفاده کرد و پنالتی گرفت.

وی افزود: اول گفتند که این صحنه اصلاً پنالتی نبوده است، اما در برنامه دیگری یک صحنه واضح‌تر منتشر شد که هیچکس دیگر نتوانست بگوید پنالتی نبوده. اگر VAR بود و آن صحنه را پنالتی اعلام می‌کرد. کارشناسان باز هم می‌گفتند این صحنه پنالتی نبوده است؟ 

چشمی خاطرنشان کرد: امروز هم چند کارشناس صحبت کرده‌اند و گفتند که خطا به روی میرزایی صورت نگرفته و برخورد طبیعی بازی بوده است. چطور می‌شود که برخورد طبیعی باشد و خطا نباشد؟ از میثاقی هم می‌خواهم در برنامه‌اش صحنه‌های بازی را کامل نشان دهد. هفته گذشته حرفی زده بود که باید توضیحی می‌دادم.

6963